וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל זמני המתנה ארוכים - לקוחות HOT יפוצו

אופיר בר-זוהר

1.6.2011 / 15:18

בפשרה שהושגה במסגרת תביעה ייצוגית נגד חברת HOT נפסק כי לקוחות החברה שהיו לקוחות שלה גם בין 2001 ל-2008 יוכלו לבחור בין 3 הטבות שונות

לקוחות HOT? כנראה שמגיעה לכם הטבה. לקוחות החברה כיום, אשר היו לקוחותיה גם באחת משבע השנים שקדמו ל-2008, יהיו זכאים להטבה, כך נקבע בהסכם פשרה שהתקבל בתביעה ייצוגית נגד החברה. הלקוחות יהיו זכאים לבחור באחת משלוש ההטבות הבאות - ערוץ פתוח בחינם למשך חודש, תא קולי חינם ל-3 חודשים או קו טלפון נוסף ללא עלות ל-3 חודשים. לפי פסק הדין, מנויים שכבר יש בבעלותם תא קולי (מסוג Fax&Voice2Mail) יוכלו לא לשלם עליו במשך 3 חודשים. ב-HOT ציינו, עם זאת, כי מתן ההטבה לא יחל באופן מיידי, אלא בחודשים הקרובים.

הפשרה התקבלה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה ב-2008, בשל זמני המתנה ארוכים שנמדדו אז במוקדי השירות. במסגרת הפשרה הוסכם כי HOT תקים מערכת חדשה שתאפשר למתקשרים שלא מעוניינים להמתין להשאיר את פרטיהם על מנת שיחזרו אליהם. בנוסף, הוסכם על מתן פיצוי זה ללקוחות החברה בשנים המדוברות. לפי התביעה, למרות שלפי רישיון HOT על החברה להשיב לפניות טלפוניות של מנויים תוך זמן ממוצע של 30 שניות, ותוך 90 שניות לכל היותר, זמן ההמתנה הממוצע שנבדק בכ-100 מקרים עמד על למעלה מ-8 דקות, שהן 486 שניות. כאמור, מדובר על זמנים שנמדדו ב-2008.

ההודעה אמורה להישלח ללקוחות בחשבונית החודשית, וכן במסגרת מסר שיישלח במערכת הטלוויזיה הדיגיטלית. לפי פסק הדין, אמדה החברה את שווי ההטבה ב-8-15 מיליון שקל. עלות הקמת המערכת החדשה נאמדה ב-750 אלף שקל, ושווי עלויות השיחה שיוחזרו ללקוחות הוערכה ב-3.5 מיליון שקל.

ההתנהלות המשפטית נערכה בפני השופטת אסתר שטמר בבית המשפט המחוזי במרכז. HOT נדרשה לשלם עוד 150 אלף שקל לתובעים ו-600 אלף שקל כהוצאות בית משפט, בתוספת מע"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully