וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספין של מגה? ברוב הסניפים אין חיתולים מוזלים

עדי דברת מזריץ

12.7.2011 / 8:27

מבין 20 סניפי מגה בול שנבדקו, רק בחמישה ניתן היה למצוא מגוון של חיתולי האגיס המיובאים מטורקיה ונמכרים במחיר זול יותר. ממגה נמסר כי מדובר במחסור זמני בלבד

מגה הודיעה ביום חמישי האחרון על מבצע אגריסיבי בשוק החיתולים, ומכרה חיתולי האגיס שייבאה ביבוא מקביל מטורקיה ב-36 שקל לחבילה לחברי מועדון לקוחות you. מהרשת נמסר כי החיתולים המוזלים יימכרו בתחילה בסניפי מגה בול, ולאחר כמה ימים גם ברשתות האחרות של הקבוצה - מגה, מגה בעיר ושפע שוק. ואולם מבדיקת TheMarker עולה כי ברוב סניפי מגה בול אי אפשר למצוא את החיתולים המיובאים.

מבין 20 סניפי מגה בול שנבדקו, רק בחמישה ניתן היה למצוא מגוון של חיתולי האגיס הטורקיים. בשבעה סניפים לא היו על המדפים חיתולי האגיס במחיר מבצע. בסניפים בנצרת עילית, צפת ואילת אמרו כי החיתולים כלל לא הגיעו לחנויות מלכתחילה. בסניפים במגדל העמק, בכרמיאל, בעפולה, בירושלים ובבאר שבע אמרו כי הסחורה נגמרה ולא ידוע מתי תתקבל סחורה חדשה - אך סבורים כי היא תגיע בימים הקרובים. בסניפים אחרים ניתן היה למצוא רק חיתולים במידה 4 ו-4 פלוס.

מגה: "בחלק מהסניפים אזלו האריזות"

בכירים ברשתות השיווק המתחרות טענו בימים האחרונים כי מגה לא תצליח לספק את החיתולים ביבוא המקביל באופן קבוע, ולכן הפסידה פעמיים - גם מכרה מוצר במחיר הפסד וגם יצאה למאבק מול חוגלה קימברלי, יצרנית האגיס בישראל. לדברי מקורבים, הצדדים מסוכסכים בחודשים האחרונים, מאז שמגה שלחה חיוב חד צדדי לחוגלה קימברלי ולספקים אחרים בגין סיבה תמוהה של "שחיקת רווחיות הרשת". ככל הנראה, מגה וחוגלה קימברלי טרם יישבו את הסוגיה, ולכן מגה יצאה במהלך. חוגלה קימברלי אף פירסמה מודעות בעיתונים כי חיתולי האגיס הטורקיים הם באיכות ירודה.

במגה מכחישים כי המלאי נגמר ומסרו כי מדובר במחסור זמני: "מדי יום נמכרות ברשת מגה בול אלפי אריזות האגיס המיובאות על ידי רשת מגה. לאור הביקוש הרב, בחלק מהסניפים אזלו האריזות מהמדפים והמלאי מחודש מדי יום. אנו מודים ללקוחותינו על האימון הרב ובטוחים כי אלפי משפחות נוספות יוכלו ליהנות מהמוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully