וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקב פניות תושבים: רמי לוי בדרך לרעננה

נמרוד רוסו

12.9.2011 / 8:42

רמי לוי נמצא במגעים מתקדמים לקראת פתיחת סניף חדש של רשת הסופרמרקטים שבבעלותו באחד מאזורי התעשייה בעיר."תוך מקסימום שנה מרגע מתן האישורים נפתח את הסניף ברעננה"

איש העסקים רמי לוי נמצא במגעים מתקדמים לקראת פתיחת סניף חדש של רשת הסופרמרקטים שבבעלותו, רמי לוי שיווק השקמה, באחד מאזורי התעשייה של רעננה. בימים האחרונים נפגש לוי עם מספר גורמים בעיר, בהם ראש העירייה נחום חופרי, במטרה למצוא אתר מתאים לפתיחת הסניף. "אני מעריך שתוך מקסימום שנה מרגע מתן האישורים נפתח את הסניף ברעננה", אמר לוי ל-TheMarker.

בסוף אוגוסט התקיימה פגישה בין לוי לאנשי העירייה במשרדו של חופרי. בפגישה הציגו חופרי ומהנדס העיר, פרץ אוסנברג, בפני לוי שלושה מיקומים אופציונליים לפתיחת הסניף, בהתאם לתוכנית המתאר העירונית. שלושת המתחמים נמצאים על קרקעות פרטיות המוצעות למכירה או להשכרה, ושטחם הוא 8-10 דונמים.

החלופה הראשונה היא רכישת קרקע בפארק התעשייה הצפוני של העיר - קריית אתגרים, ברחוב דפנה פינת רחוב עתידים. אתר נוסף שהוצע ללוי, למכירה או להשכרה, הוא מגרש סמוך שנמצא גם הוא בקריית עתידים. החלופה השלישית שהוצגה בפניו היא מתחם בפארק התעשייה רעננה מרכז, מזרחית לכביש 4, שם באפשרותו לשכור שטח במתחם שנמצא כיום בבעלות בזק.

לדברי לוי, הקשר עם עיריית רעננה נוצר בעקבות פניות של תושבי העיר אליו ואל ראש העיר. "אותם תושבים יזמו בינינו פגישה והתחלנו לדבר על פתיחת סניף באזור". לוי מסר כי מחירי השכירות במתחמים המדוברים הם 50-65 שקל למ"ר, כך שבסך הכל צפויים דמי שכירות למתחם התואם לדרישותיו לנוע בין 1.8 ל-3 מיליון שקל.

חופרי התייחס לאפשרות של פתיחת סניף של רמי לוי בתחומי העיר, ואמר כי "עיריית רעננה תשמח לתמוך ביוזמות עסקיות שונות שיביאו להגברת התחרות ויטיבו עם תושבי העיר". גורמים בעיריית רעננה הוסיפו כי העירייה צפויה לסייע למהלך לקרום עור וגידים, על ידי זירוז וקידום תהליכים ובמתן אישור לשימוש חורג בנכס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully