וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרם עובד: מכירות תנובה ברשתות יורדות

עדי דברת-מזריץ

14.9.2011 / 14:19

רשתות השיווק מדווחות על ירידה במכירות תנובה מאז תחילת חרם הצרכנים שהוכרז על מוצריה. בטיב טעם ירדו המכירות ב-13% וברמי לוי ירידה של 3%. המרוויחות הן כמובן שטראוס וטרה

מכירות תנובה ברשתות השיווק ממשיכות לרדת עקב חרם הצרכנים שהתחילו אגודות הסטודנטים ביום שני.

מטיב טעם נמסר על ירידה של 13% במכירות אמש, לעומת היום המקביל בשבוע שעבר; מרמי לוי שיווק השקמה נמסר על ירידה של 3% בכמות יחידות מוצרי החלב של תנובה שנרכשו וירידה של 4.5% בסך המכירות הכספיות. במקביל, רשמה שטראוס עלייה של 7% בכמות היחידות שנרכשו וטרה עלייה של 6.5%.

לעומת זאת, ברשת שיווק אחרת מסרו כי "לא מורגשים שינויים מהותיים במכירות תנובה". לדבריהם, הסיבה היא המבצעים האגרסיביים בהם יצאה החברה בימים האחרונים.
"הייתי מצפה לראות ירידה משמעותית יותר במכירות תנובה לאור כל 'הרעש' שהיה סביב הנושא. לפעמים לוקח לצרכנים מספר ימים להפנים את קיומו של חרם - ויכול להיות שזה גם המצב הנוכחי", אמר בכיר באחת הרשתות.

תנובה ממשיכה לצאת במבצעים בכדי לבלום את הירידה במכירות ולמנוע את התעצמות החרם. החברה הודיעה אתמול לרשתות השיווק כי תמכור 2 גביעי גבינה לבנה 250 גרם או שני גביעי קוטג' 250 גרם ב-10 שקלים ואף תעניק הנחה על גבינות לבנות באריזות גדלות יותר.

המבצע מצטרף לזה בו החלה תנובה ביום ב' - מוצר שני בחצי מחיר על חלק מהמוצרים והגדלת אריזות ללא תוספת תשלום מלפני למעלה משבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully