וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי לוי מוותר על הבונוס השנתי שלו לטובת עובדי החברה

אם עוזרי

20.9.2011 / 15:51

לוי הודיע כי ייחלק את הבונוס השנתי שלו, המוערך בכ-2 מיליון שקלים, ל-780 מעובדי החברה. "לאור המצב הכלכלי והמחאה כנגד שכר הבכירים, ולשם מתן דוגמא אישית לצמצום הפערים"

רמי לוי, הבעלים והמנכ"ל של רשת השיווק רמי לוי שיווק השקמה, הודיע היום לבורסה לני"ע בתל אביב על ויתור על רכיב הבונוס במשכורתו בארבעת החודשים האחרונים של 2011. רכיב הבונוס, המוערך בקרוב לשני מיליון שקלים, יחולק בין 780 עובדי החברה שהינם מקבלי שכר נמוך לפי קריטריונים שנקבעו על ידי הנהלת החברה.

על פי ההודעה, ההחלטה התקבלה על ידי לוי "לאור המצב הכלכלי והמחאה החברתית כנגד שכר הבכירים בחברות הציבוריות, ולשם מתן דוגמא אישית בעשייה לצמצום הפערים בין השכבות בחברה בישראל". סך הבונוס שקיבל רמי לוי בשנת 2010 עמד על כ-5 מיליון שקל, והיווה כ-80% מעלות שכרו.

בשבוע שעבר השתתף לוי בכנס באוניברסיטה העברית תחת הכותרת "שכר המנהלים - שביל הזהב או שביל הכסף". בכנס עלתה ביקורת רבה מצד גורמים שונים על הפער הגדול שנפתח בשנים האחרונות בין שכר הבכירים ובין השכר הממוצע. רמי לוי עצמו הציע במהלך הכנס לתגמל את הבכירים בהתאם לביצועים ובדחייה של כמה שנים, על מנת לוודא שהתוצאות אליהם הביאו את החברה הן תוצאות לטווח ארוך ולא הישגים קצרי טווח שיביאו להפסדים בהמשך הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully