וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון מגבילה מהירות הגלישה של לקוחות רמי לוי

אמיתי זיו

17.12.2011 / 17:58

תחרות בסלולר? שבועיים לאחר השקת הסלולר של רמי לוי, דיווחו הלקוחות כי חלה האטה בקצב הגלישה, אולם כאשר מחליפים את ה-SIM לזה של פלאפון המהירות חוזרת. בפלאפון לא הכחישו

סכסוך ראשון בין רמי לוי לבין הרשת המארחת שלו פלאפון. לקוחות ברשת רמי לוי טוענים כי בימים האחרונים הם חווים האטה של קצב הגלישה באינטרנט הסלולרי, כך שבמקום לגלוש במהירות של 7.2 מגה-ביט לשנייה שמאפשרת רשת פלאפון, ברמי לוי מגיעה המהירות המקסימאלית ל-2 מגה-ביט בשנייה.

על פי תלונה של לקוח, כאשר מחליפים את ה-SIM של רמי לוי ל-SIM של רשת פלאפון חוזרת מהירות הגלישה הגבוהה: "פלאפון החלה להגביל את המהירות לגולשים דרך הרשת של רמי לוי ל-2 מגה במקום מהירות פתוחה של עד 7.2 מגה, הנושא נבדק במספר גדול של מקומות בהם ב-SIM של פלאפון נצפתה גלישה במהירות גבוהה, וב-SIM של רמי לוי עד 2 מגה בלבד. "יש לציין שברמי לוי מדגישים כי המהירות היא עד 7.2 מגה ללא חסימה", כתב המתלונן.

למרבה ההפתעה בשתי הרשתות אין הכחשה של הדברים, ואף לכך שמדובר בהאטה מכוונת שפלאפון מבצעת, אולם ישנה מלחמת גרסאות לגבי הלגיטימיות של המהלך: ברמי לוי טוענים שבחוזה שלה מול פלאפון אסורה כל הגבלה של מהירות הגלישה ללקוחות ואילו מפלאפון נרמז כי מהירות 2 מגה-ביט היא מה שמעוגן בחוזה של מול רשת רמי לוי. מחברת פלאפון נמסר: "הפרמטרים השונים מעוגנים בהסכם המסחרי בין החברות, אותו לא נפרט על גבי העיתון".

יש לציין כי בחוזים עליהם חתמו לקוחות רמי לוי לא מוזכרת תקרת מהירות הגלישה הזו. ביום ראשון צפויות להתקיים שיחות בן הצדדים על מנת לסיים את המחלוקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully