וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.די.בי תמזג את כור ודיסקונט השקעות

ערן אזרן

13.2.2012 / 16:07

החברה, בשליטתו של איש העסקים נוחי דנקנר, הודיעו כי שתי החברות ימוזגו עד סוף הרבעון השני של 2012. "המיזוג ייצור חברה בעלת נזילות גבוהה מאוד"

השטחת הפירמידה באי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר יוצאת לדרך: הקבוצה הודיעה היום (ב') כי תחל במיזוג של כור ודיסקונט השקעות , שתי חברות המטה של החברה, עד לסוף הרבעון השני של שנת 2012.

במסגרת ההודעה שפירסמה אי.די.בי נכתב: "במסגרת האסטרטגיה לשטח ולפשט את מבנה האחזקות של הקבוצה תוך יצירת חיסכון והתייעלות תפעולית, פנתה היום דסק"ש לכור בהצעה לניהול משא ומתן לעסקת מיזוג. המיזוג ייצור חברה בעלת נזילות גבוהה מאוד, מאזן חזק ויציב ופיזור רחב של אחזקות בחברות מובילות בתחומן, אשר פועלות במגוון תחומים בישראל ובחו"ל".

נכון להיום, דסק"ש מחזיקה כ-70% בכור, אי.די.בי פתוח מחזיקה כ-13.3% והציבור מחזיק כ-16.7%. החברה ציינה כי עם השלמת המיזוג, בעלי המניות של כור שאינם דסק"ש (הציבור ואי.די.בי פתוח), יקבלו תשלום במזומן חלף מניותיהם בכור. במסגרת עסקת המיזוג יועברו לדסק"ש כל הנכסים וההתחייבויות של כור, כאשר נכסי כור ייהפכו לחלק מנכסי החברה הממוזגת. האג"ח של כור יהפכו לאג"ח של החברה הממוזגת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully