וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב המועצה לצרכנות יוכפל תוך שנתיים

אורה קורן

19.2.2012 / 11:44

ממשרד התמ"ת נמסר כי ב-2012-2013 יוכפל תקציב המועצה ויגיע ל-8.8 מיליון שקל. שמחון: "רואה במועצה זרוע מרכזית בפעילות למען הצרכן"

תקציב המועצה לצרכנות יוכפל בשנים 2012-2013 ל-8.8 מיליון שקל בשנה, כך נמסר היום ממשרד התמ"ת, בעקבות סיכום שהושג עם אנשי אגף התקציבים במשרד האוצר.

על פי הסיכום, בנוסף לבסיס התקציב העומד כיום על כ-4.8 מיליון שקל בשנה, תקבל המועצה בשנים 2012 ו-2013, תוספת של 4 מיליון שקל בכל שנה, כך שבשנים אלו יעמוד לרשות המועצה תקציב בסיסי של 8.8 מיליון שקל.

בנוסף להכפלת תקציב הבסיס, תקבל המועצה תקציביים ייעודיים לפעילויות מיוחדות, בהן פרויקט נאמני הצרכנות ופרויקט האכיפה האזרחית, עליהם הודיע שר התמ"ת שלום שמחון באחרונה.

שמחון אמר כי משרד התמ"ת רואה במועצה זרוע מרכזית בפעילות למען הצרכן וכי הגדלת תקציב המועצה הוא צעד משמעותי בשורת פעולות בהן שנוקט משרד התמ"ת על מנת להעצים את כוחו של הצרכן.

בחודש שעבר הוצג המטה להגנת הצרכן, המשותף לרשות לסחר הוגן, הרשות להגבלים עסקיים, המועצה לצרכנות ומינהל מחקר וכלכלה בתמ"ת. בנוסף, ועדת המזון, הוועדה הממשלתית הבינמשרדית, צפויה בקרוב לפרסם את המלצותיה בדבר דרכים להעצמת כוחו של הצרכן. הוועדה צפויה לחייב רשתות לפרסם במקום בולט מחירים בפיקוח ולהקצות שטחי מדף ליצרנים קטנים, כחלק מתהליך הגברת התחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully