וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל תקדים חלק מתשלום חובותיה?

ערן אזרן

27.2.2012 / 12:12

החברה הודיעה כי היא עשויה להקדים תשלום הקרן של האג"ח מסדרה כ"ו לשנים 2013-2014 בהיקף של 600 מיליון שקל. בעלי האג"ח יוכלו לבחור האם להמיר האג"ח הקיימות בחדשות

אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב דיווחה היום כי היא בוחנת את הקדמת תשלומי הקרן של האג"ח מסדרה כ"ו לשנים 2013-2014 בהיקף של 600 מיליון שקל. החברה מתכננת להשתמש ביתרות הנזילות שברשותה ולבצע הנפקה חדשה על מנת להקטין את היקף המינוף הכללי. הפירעון יתבצע במחיר בפארי - המחיר המתואם של האיגרת (ללא "תספורת" כלשהי למחזיקי החוב).

איזי כהן, מנכ"ל אפריקה ישראל, ציין כי "הנהלת אפריקה ישראל החליטה לבחון אפשרות של פירעון מוקדם במזומן של תשלומי הקרן למחזיקי האג"ח (סדרה כ"ו) בגין 2013-2014 במחיר פארי, תוך בחינת שימוש בעודפי הנזילות שברשותה וזאת במטרה לצמצם את החוב הפיננסי".

"בבחינת המהלך שייעשה באמצעות הצעת רכש חליפין, בין השיקולים שעמדו לנגד הנהלת החברה היו הצטברות יתרות נזילות בקופת החברה, היעדר אפיקי השקעה זמינים המעניקים תשואה ראויה על יתרות אלה, חוסר הוודאות הכלכלי השורר כיום בשווקים העולמיים ועוד".

"מהלך זה, ככל שיתקבל על ידי מחזיקי האג"ח, יאפשר להם לבחור אם להמשיך ולהחזיק באיגרות החוב הקיימות או להמירן באג"ח חדשות, ויבטא את מחויבות אפריקה ישראל כלפי בעלי החוב ובעלי מניותיה לפרוע בהקדם האפשרי את התחייבויותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully