וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריקס - שיאנית מעסיקי עובדי קבלן בהיי טק

גיא גרימלנד

19.3.2012 / 13:00

HP דורגה במקום הראשון בדירוג ספקיות ה-IT בסקר שערכה חברת המחקר STKI בקרב חברות בתעשיית ההיי טק. שוק "הגולגלות" בתעשיית ה-IT, הסתכם ב-470 מיליון דולר בשנת 2011

סקר של חברת המחקר STKI בדק מי החברות המובילות בתחומים השונים של תעשיית ה-IT. בדירוג ספקיות ה-IT זכתה HP במקום הראשון, כשהיא מקדימה את מלם-תים ומטריקס. יבמ דורגה רביעית ונס טכנולוגיות וטלדור דורגו שביעית ושמינית בהתאמה. HP היא גם ספקית ציוד החומרה הגדולה בישראל, כשבמקום השני והשלישי דורגו מלם-תים ובינת.

שוק "הגולגלות" בתעשיית ה-IT, הסתכם ב-470 מיליון דולר בשנת 2011. מטריקס היא חברת ההיי-טק שמעסיקה הכי הרבה עובדים במודל "גולגלות", כשטלדור שניה ויעל תוכנה שלישית. מודל העסקה זה פועל שהשמת עובדים ממיקור חוץ, והיא נחשבת לשנויה במחלוקות: "לקוח מקבל עובד, לא נותנים לו הדרכה, העובד לא נותן את הכל כי מחר הוא יהיה במקום אחר, ומשלמים לו יותר כסף - זה נראה לי אידיוטי. במקרים רבים העובדים במיקור חוץ רוצים להיות מהחברה כי הם מרגישים לא שייכים. בנוסף, קשה להתקדם בתפקידים", אמר על כך בזמנו ג'ימי שוורצקופף, מנכ"ל STKI ל-TheMarker.

ב-STKI מצאו עלייה חדה של 25% במודל Near Shore. עובדים במודל זה נשכרים על ידי חברות שירותי IT ומושמים מהלקוח אצלו הם עובדים ואינם נמצאים פיסית במשרדי הלקוח.

800 המתכנתות החרדיות של מטריקס במרכז ה- Near Shore בתלפיות הן דוגמה טובה לכך. מטריקס ראשונה גם בהעסקת עובדי IT במודל Near-shore, כשנס וטלדור דורגו שניה ושלישית בהתאמה".

נראה ש-2012 תהיה השנה ששוק ה-IT הישראלי יוצא ממשבר הקפאת תקציבים מאז 2008. סקר שערכה חברת המחקר הישראלית STKI, הנחשב לסקר השנתי המקיף ביותר של ה-IT הישראלי, מנבא כי בשנה הקרובה יחול בו גידול של 8.5%. היקף שוק ה-IT הישראלי הסתכם ב-2011 בכ-6 מיליארד דולר - גידול של 3.72% לעומת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully