וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתקררות נמשכת: ירידה של 21% במכירות שיכון ובינוי

ערן אזרן

9.4.2012 / 11:23

במהלך הרבעון הראשון של השנה מכרה חברת שיכון ובינוי 187 דירות בסך כולל של כ-307 מיליון שקל - ירידה חדה לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה

חברת שיכון ובינוי נדל"ן דיווחה הבוקר (ב') כי מכרה במהלך הרבעון הראשון של השנה 187 דירות בסך כולל של כ-307 מיליון שקל. במהלך חודש מרץ לבדו מכרה החברה, שמנוהלת על ידי תמיר דגן, 56 דירות בסך כולל של כ-85 מיליון שקל. מדובר על ירידה חדה של 21% בהשוואה לתקופה המקבילה לפני כשנה, אז מכרה החברה 238 יחידות, וירידה של 45% בהשוואה לתקופה המקבילה לפני כשנתיים, אז נמכרו 344 דירות.

בהודעתה מציינת שיכון ובינוי מספר פרויקטים שמכירותיהם בלטו במהלך החודש: בשכונת המדע ברחובות מכרה החברה 6 דירות בפרויקט "רחובותי" תמורת כ-11 מיליון שקל; בשכונת עיר ימים בנתניה מכרה החברה 5 דירות בסכום דומה; בשכונת חלומות כרכור, מכרה החברה 5 דירות בסך כולל של כ-6 מיליון שקל, ואילו בשכונת ברנע באשקלון מכרה החברה בפרויקט "חלומות ברנע הירוקה" 4 דירות בסך כולל של כ-4 מיליון שקל.

שיכון ובינוי נדל"ן הינה זרוע הייזום בקבוצת שיכון ובינוי הפועלת בישראל. קבוצת שיכון ובינוי, שבשליטת אריסון השקעות של שרי אריסון (47%) ובניהולו של עפר קוטלר, פועלות בישראל ומחוץ לישראל בענפים שונים: קבלנות סלילה ותשתית; קבלנות בנייה; נדל"ן על תחומיו השונים; מכירת מקרקעין; החזקה והשכרה של נכסים מניבים; ביצוע השקעות ופעילות בתחומי אנרגיה מתחדשת; וכן בטיפול במים באמצעות מתקנים לטיוב ולהתפלת מים. החברה נסחרת לפי שווי שוק של 2.9 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully