וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאיבד את תנובה - גיתם מפסיד גם את שטראוס

נתי טוקר

14.5.2012 / 13:18

קרחים מכאן ומכאן: משרד הפרסום גיתם איבד בסוף השבוע את חלקו בתקציב הפרסום של תנובה וכעת הפסיד גם במכרז על תקציב הפרסום של שטראוס. תקציב שטראוס ינוהל על ידי אדלר

שטראוס מחלקת מחדש את תקציב הפרסום שלה: אחרי שהפסיד בסוף השבוע את חלקו בתקציב הפרסום של תנובה, שטופל אצלו במשך 15 שנה, משרד הפרסום גיתם BBDO מפסיד כעת גם במכרז על תקציב הפרסום של שטראוס - שאליו לטש עיניים. שטראוס הודיעה היום כי בתקציב הפרסום של מחלבות שטראוס יטפל אדלר חומסקי ורשבסקי. מדובר על היקף תקציב המוערך בכ-20 מיליון שקל בשנה שיועבר למשרד הפרסום השני בגודלו בישראל, אחרי מקאן אריקסון. בנוסף מטפל אדלר חומסקי בתקציב חברת המים תמי 4 שבבעלות שטראוס.

בתקציב הפרסום של הקפה והממתקים ימשיך לטפל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי - והוא יקבל גם את תקציב הפרסום של תחום הסלטים של שטראוס, שטופל עד כה בשלמור אבנון עמיחי. גם עבור באומן בר ריבנאי מדובר בהתחזקות משמעותית, על רקע העבודה ארוכת השנים עם שטראוס.

בניגוד לתחזיות, שטראוס ממשיכה לשמור אמונים למשרד הפרסום שליווה אותה במשך יותר מעשור - שלמור אבנון עמיחי. המשרד, שספג נטישות של לקוחות בולטים לאחר עזיבת המייסדים, ימשיך לטפל בתקציבי שטראוס של המותגים יוטבתה, יד מרדכי, וקטגורית המלוחים של החברה.

ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל, מסר: "אני מודה למשרדי הפרסום שמלווים את שטראוס בשנים האחרונות, ומברך את המשרדים שקיבלו על עצמם לטפל בקטגוריות פעילות נוספות של החברה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully