וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלונות על הוט וגולן נמשכות: "זה בלתי נסבל"

אמיתי זיו

4.6.2012 / 15:46

בעיות השירות של חברות הסלולר החדשות נמשכות. לקוחות מתלוננים על זמני המתנה ארוכים, תקלות בניודים וחיובים מוקדמים. גולן: "מצטערים על התקלות אבל אנחנו לקראת סופן"

שטף התלונות אודות חברות הסלולר החדשות, גולן טלקום ו-HOT מובייל נמשך.

הלקוח אורי כותב לנו כך: "אנחנו העברנו ביום שני שעבר את כל בני הבית, 5 מנויים לה-HOT מובייל. עשינו זאת דרך אתר האינטרנט על מנת שיגיע אלינו שליח הביתה ונחסוך את הריצות למרכז השירות. חויבנו ב-39 שקל כפול 5. יומיים אחרי, אף אחד לא יצר איתנו קשר. התקשרנו למוקד השירות ולאחר 4-5 שיחות והמתנה של 40 דקות בממוצע דיבר איתנו נציג שהודיע לנו שהם לא שולחים יותר שליחים ויש להגיע למרכז השירות, שם יש עמדות מיוחדות לקבלת SIM למזמינים באינטרנט. הגענו למרכז השירות ברגבה, אספנו את ה-SIM, אך היינו צריכים לחכות שעתיים וקצת לנציג שירות לקוחות בשביל הניוד".

מיכאל גולן. שוקה כהן
"חסרים לנו כיום 100 נציגי שירות שאנו מגייסים, ואחרי זה נוכל לענות בזמן קצר". מיכאל גולן/שוקה כהן

אורי המשיך וסיפר כי: "אך כאן לא נגמר הסיוט שלנו. 2 קווים מתוך החמישה לא נויידו. עד היום, שבוע עבר, ואף אחד לא אומר לנו מה קורה. כל יום מודיעים לנו שזה ייפתר באותו היום, "בשעות הקרובות", "מחר", "תחכו עוד קצת" וכו' וכו' אך זה לא קורה. שלחנו למשרד התקשורת מייל היום, אך לא קיבלנו עדיין שום התייחסות. יש לציין שגם ניסינו לשלוח פקס ל-HOT מובייל ל-2 המספרים שמופיעים באתר שלהם אך בשניהם לא היתה תשובה ואי אפשר היה להעביר את הפקס. כמו כן, למייל שנשלח עליהם לפני כמה ימים לכתובת שבאתר הם עוד לא ענו. מה אנחנו כבר יכולים לעשות? TheMarker, עזרתכם נחוצה. אנא המשיכו להעלות כתבות בנושא בכל יום שהחברות ידעו שהם תחת זכוכית מגדלת ואולי ישתפרו. אני מבין מהכתבות ומחברים שיש בעיות גם בגולן טלקום....זה בלתי נסבל".

הלקוח רוני נפגע מגולן טלקום: "חלפו כשבועיים מאז שהזנו את פרטי האשראי באתר גולן טלקום. את ה-SIM טרם קיבלנו, אבל כבר חוייבנו גם על ה-SIM וגם בסכום נוסף של 100 שקל. ובינתיים אין עם מי לדבר.... אני מניח שיבוא יום והחברה תתאפס על עצמה, ויבוא יום בו גם נקבל את הכסף בחזרה (אני מקווה), אבל בינתיים אין לנו מושג מה לעשות. הצטרפתי מוקדם כדי לחזק אותם אבל עכשיו אני מיואש ומרגיש אידיוט. אני בעדם, אבל בינתיים רבים חווים עוגמת נפש".

בכיר בתעשייה הסביר, כי ישנם שני מקורות לתקלות הניוד. האחד הוא ניוד מספר פרי-פייד לפוסט פייד. זו פעולה לא שכיחה מבחינת IT שיוצרת הרבה בעיות ניוד. תקלה שנייה נוצרת בגלל המאסות של המתניידים. בכל ניוד, כל חברות התקשורת, כולל הקוויות, מקבלות קובץ לאן לשייך מספר טלפון. לעיתים באחת מהחברות עדכון היעד לא נעשה כראוי ואז לקוח מבזק (למשל) לא יכול לחייג ללקוח מ-HOT מובייל.

במשרד התקשורת צוברים תלונות לקוחות על החברות החדשות, ואגף הפיקוח מעודכן בהם אך נכון לעכשיו אין התרגשות גדולה. גם לחברות התקשורת הגדולות ( סלקום ) היו קשיים בעת הקמת הרשת. בינתיים, בחברות מתגברים מוקדי תמיכה. חברות גולן טלקום, אחרי הביקורת בנושא, העלתה לאתר שלה גם אימייל לפניות: gtpniyot@golantelecom.co.il

היום דיבר מיכאל גולן אצל גבי גזית ברדיו 103, הגיב לטענות והתנצל: "חסרים לנו כיום 100 נציגי שירות שאנו מגייסים, ואחרי זה נוכל לענות בזמן קצר. רוב האנשים לא מצליחים להגיע אלינו בטלפון. היה ממש גל של מצטרפים, תודה רבה לכולם. אני לא חושב שהיה גל כזה חזק בהיסטוריה. אני מצטער על התלונות, אבל בפרופורציה זה משהו מאד מאד נמוך. אנחנו מצליחים לפתור את בעיית הניוד אבל היו גם קשיים מהחברות הוותיקות שלא עשו את החיים שלנו קלים וזה הגיע להתערבות משרד התקשורת. אני מצטער על הבעיות, אנחנו בסופן ומגיעים עם פתרונות. בעקבות המהפכה שלנו, יש במפעילות הגדולות המון המתנה על הקו. מדברים היום אצלנו כמה עשרות אלפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully