וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיישרת קו: פרטנר תשיק חבילת סלולר ללא הגבלה ב-88-98 שקל

רותי לוי, אמיתי זיו

19.6.2012 / 18:54

תחת המותג 012 מובייל תציע שיחות והודעות טקסט ללא הגבלה לכל היעדים בארץ, חבילת גלישה ושיחות ללא הגבלה אל יעדים נייחים וניידים נבחרים בחו"ל

פרטנר שולפת שפן חדש מהכובע: על מנת להתמודד עם התחרות החדשה בענף הסלולר וההצעות הנמוכות של גולן טלקום ו-HOT מובייל, פרטנר מודיעה כעת כי תשיק מותג מוזל משל עצמה בשם 012 מובייל.

החברה תציע שתי תוכניות בתשלום חודשי קבוע של 88 שקל ו-98 שקל הכוללות שיחות והודעות טקסט מהנייד ללא הגבלה לכל היעדים בארץ; שיחות ללא הגבלה מהנייד בארץ אל יעדים נייחים וניידים נבחרים בחו"ל וחבילת גלישה. הפעילות והתוכניות יוצגו בעת ההשקה הרשמית של 012 מובייל.

ההצעה של פרטנר באמצעות 012 נותנת מענה ללקוחות שמבקשים "שירות עצמי", חשבון סלולר המנוהל בצורה אינטרנטית בדומה למודל הצר שמציעה גולן טלקום ללקוחותיה.

012 סמייל היא חברה בת של פרטנר. המותג המוזל של פרטנר יאפשר לה להציע מחירים ברי תחרות מול ההצעות של החברות, מבלי לפגוע במותג האם פרטנר, שישמור על רף מחירים יותר גבוה. בעבר היו אלה דווקא שתי חברות הסלולר האחרות, פלאפון וסלקום , שבחנו השקת מותגי משנה מוזלים, בייסיק ו-ME אך לעת עתה לא עשו זאת.

הצעת ה-88 שקל נמוכה בשקל אחד מההצעה הנמוכה עד כה בענף לחבילה ללא הגבלה של HOT מובייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully