וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט נסגרה בעליות; מלאנקוס זינקה ב-41.5%

רם עוזרי

19.7.2012 / 23:25

S&P 500 ודאו ג'ונס סגרו בעלייה של 0.3%; נאסד"ק התחזק ב-0.8%; איביי המריאה ב-8.4% לאחר הדו"חות

מניית החברה הדואלית מלאנוקס המשיכה לזנק גם בנאסד"ק לאחר עלייה של כ-50% בבורסת תל אביב ונסגרה בשער של 94 דולר למניה - עלייה של 41.5%. שאר המדדים המובילים בניו יורק נסגרו אף הם בעליות שערים. S&P 500 ודאו ג'ונס עלו ב-0.3% ומדד נאסד"ק עלה בשיעור גבוה יותר של 0.8% - בין השאר בשל הזינוק של מלאנוקס.

"יותר לקוחות מבינים ש'קישוריות מהירה' מאפשרת להם החזר גבוה יותר ביחס להשקעה", אמר אתמול ל-TheMarker איל וולדמן, יו"ר, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס בעת פרסום הדו"חות הכספיים. "נהנינו מצמיחה בשווקי המחשוב עתיר הביצועים ושווקי השירותים הפיננסיים. אנו רואים בצמיחה זו עדות לאימוץ הגובר בשוק לפתרונות האינפיניבנד של מלאנוקס".

מגזר הטכנולוגיה הוביל היום את בורסות אסיה לעליות אחרי שאתמול פורסמו כמה דו"חות כספיים מעודדים בארה"ב, המפחיתים את חששות המשקיעים מהאטה חזקה בשוקי העולם, בעיקר במגזר הטכנולוגיה. בנוסף, אתמול פורסמו בארה"ב נתונים שמראים התאוששות בשוק הדיור במדינה, אחרי שבחודשים האחרונים פורסמו נתונים מדאיגים בנושא.

גם המסחר בבורסות אירופה התנהל היום בעליות שערים לאחר כמה דו"חות כספיים מעודדים שפורסמו אתמול והיום בארה"ב ובאירופה. בנוסף, נתונים מעודדים שפורסמו אתמול בארה"ב על מגזר הנדל"ן תורמים לעליות.

שוק העבודה האמריקאי ממשיך להפגין חולשה. היום מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס כי מספר האמריקאים שהגישו בקשות חדשות לדמי אבטלה קפץ בשבוע שעבר לרמה של 34 אלף, לאחר שרשם ירידה בשבוע שלפני כן לרמה של 24 אלף. הנתון האחרון משקף גידול לרמה של 386 אלף בקשות בשנה, לעומת צפי של החזאים לגידול מתון יותר לרמה של 365 אלף בקשות חדשות לשנה.

במגזר הפיננסי ממשיכות הרוחות לסעור על רקע פרשיית תיאום הליבור (הריבית הבין בנקאית בבריטניה) המתרחבת גם לבנקים נוספים. לפי דיווחים בתקשורת העולמית, גם סוחרים מדויטשה בנק , HSBC , סוסייטה ז'נרל וקרדיט אגריקול נמצאים תחת חקירה בחשד שהיו מעורבים בקשירת קשר למניפולציה שנערכה בקביעת הריבית. בחודש שעבר נקנס בנק ברקליס הבריטי ביותר מ-450 מיליון דולר בשל חלקו בפרשה, והמנכ"ל, בוב דיאמונד, נאלץ להתפטר.

מקור מקורב לנושא אמר כי הרגולטורים מנהלים חקירה נגד בכירים לשעבר בבנקים וגם נגד בכיר לשעבר בחברת האחזקות היפנית נומורה, שעבד בברקליס בזמן שבוצעו המניפולציות בליבור. בין הנחקרים נמצאים מיכאל זריהן מקרדיט אגריקול; דידייה סנדר מ-HSBC; וכריסטיאן ביטר מדויטשה בנק שמסר בתגובה כי הם משתפים פעולה עם החקירה. מיתר הבנקים לא נמסרה תגובה.

מניית אפל מתמודדת היום עם החלטת שופט בבריטניה כי על החברה לפרסם הודעה באתר האינטרנט שלה ובעיתונות שמבהירה כי סמסונג לא העתיקה את העיצוב של האייפד. ההחלטה של השופט הבריטי, קולין בירס, מבטאת את פסיקתו מ-9 ביולי, שקבע כי הטאבלטים מסדרת גלאקסי לא מפרים את העיצוב הרשמי של האייפד מבית אפל. אפל תפרסם את ההבהרה באתר האינטרנט שלה במשך שישה חודשים, ובמספר עיתונים ומגזינים בריטים על מנת לתקן כל רושם שנוצר כי יריבתה הקוריאנית העתיקה את מוצריה, קבע בירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully