וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: 40% מהציבור מוכנים לקנות מוצר יד שנייה

לקראת פסטיבל מכירת מוצרי יד שנייה של אתר יד2 שייערך בתל אביב ערך האתר סקר בנושא. מהסקר עולה כי צעירים רבים מביעים נכונות לרכוש מוצרים משומשים - אך לא בגדים

בקרב הציבור יש נכונות גבוהה לרכישת מוצרי יד שנייה, כך עולה מסקר שערך אתר יד2. 40% מהנשאלים הצהירו כי אין מניעה לרכוש מוצרים משומשים. הנטייה קיימת בעיקר בקרב צעירים - 90% מקרב הצעירים בני 20 או פחות ענו בחיוב על השאלה.

עוד עולה מהסקר, שנערך בקרב 500 נשאלים, כי המוצרים שהכי מתאימים לרכישה כמוצרי יד שנייה הם ספרים ש-79% מהנשאלים ענו כי ייקנו גם משומשים, רהיטים (64% מהנשאלים) אופניים וקורקינטים (58% מקררים (54%) ומוצרי ספורט (55%). לעומת זאת, קיימים גם מוצרים אותם יעדיפו הישראלים לרכוש בחנות. רק 4% מהנשאלים אמרו כי ייקנו מוצרי קוסמטיקה משומשים ורק 21% יהיו מוכנים לקנות בגדים משומשים. גם משקפי שמש הם מוצרים אותם מעדיפים הישראלים לרכוש בחנות - 24% בלבד ענו כי יהיו מוכנים לרכוש משקפי שמש משומשים.

מהסקר עולה כי לגברים ונשים העדפות שונות לגבי רכישות מוצרי יד שניה. לדוגמא, 80% מהגברים הודיעו כי לא יקנו בגד יד שניה בעוד רק 60% מהנשים סברו כך. כמו כן, מבוגרים מעל גיל 40 גילו נכונות רבה יותר לקנות בגדים משומשים לעומת רוב מוחלט של הצעירים - 90% שהודיעו כי בשום פנים ואופן לא יהיו מוכנים לכך.

הסקר נערך לקראת פסטיבל מכירת מוצרי יד שנייה של אתר יד2 ועיריית תל אביב שייערך ב-8-9 באוגוסט בגן צ'רלס קלור בטיילת בתל אביב בפסטיבל יוצבו מאות דוכנים למכירת מוצרי יד שניה, מוצרים מחודשים, עודפים ועוד. בין המתחמים: מתחם ילדים למכירת והחלפת צעצועים, מתחם אופנה, מתחם אופניים ועוד. בנוסף, יופיעו בפסטיבל אמנים כמו שירי מימון, יוני בלוך שיארח את אפרת גוש ויובל דיין יוצאת "the voice ישראל" . על במת הילדים יופיעו משה דץ והכבשה שושנה ופנצ'ר ופופיק. הכניסה לפסטיבל חופשית.

מיד2 נמסר כי למעלה מ- 300 גולשים נרשמו להצבת דוכנים במתחמים השונים. ההרשמה נעשית באמצעות אתר ייעודי שנפתח לצורך הפסטיבל: Live.yad2.co.il , שם נמצאים גם כל הפרטים על הפסטיבל. "אנחנו מזמינים את גולשי האתר ליהנות בפסטיבל מכירות וקניות ענק וגם לעשות כסף על הדרך", אמר מנכ"ל האתר יבין גיל-מור. "לכל אחד יש דברים שהוא לא צריך ויכול למכור או למסור. אנחנו מאמינים שהפסטיבל, מעבר להיותו פסטיבל חוויתי, הוא גם מעודד צרכנות נבונה", סיכם גיל-מור.

  • עוד באותו נושא:
  • יד שנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully