וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הום סלולר תשיק חבילה ללא הגבלה

אמיתי זיו

12.8.2012 / 16:45

המפעילה הוירטואלית של הום סנטר מוזילה את מחיריה על מנת להתחרות עם חברות הסלולר האחרות. ההוזלה הופכת את הום סלולר לזולה מרמי לוי ו-youphone בגזרת המסלולים הקלים

מפעילת הסלולר הווירטואלית הום סלולר מבית הום סנטר מתאימה את עצמה לתחרות המשתוללת בשוק הסלולר, באמצעות הוזלת מחירים. מסלול הום סלולר בייסיק המיועד למשתמשים קלים שמדברים בדרך כלל עד 200 דקות בחודש, שעלותו החלה ב-19 אגורות לדקה, עודכן לפני כחודש ל- 15 אגורות לדקה. כעת, על פי אתר החברה, יורדים גם דמי השימוש החודשיים מ- 18 שקל ל- 15 שקל בחודש.

מחיר שליחת הודעת טקסט יורד מ- 15 אגורות ל- 10 אגורות ומחיר מגה גלישה יורד מ- 12 אגורות ל- 10 אגורות. ההוזלה הופכת את הום סלולר לזולה מרמי לוי ו-youphone בגזרת המסלולים הקלים. שתי ההוזלות החדשות יחולו רק על מצטרפים חדשים.

שנית, החברה מאפשרת כעת הצטרפות לרשת דרך אתר החברה באינטרנט וללא צורך להגיע לסניף של הום סנטר. ה- SIM ישלח ללקוח בעלות של 39 שקל. לבסוף, אתר החברה חושף כי בקרוב גם הום סלולר תציע מסלול ללא הגבלה, כמו יתר חברות הסלולר. לא נמסר סכום החבילה.

להום סלולר יש כ- 10,000 לקוחות סלולר. לקוח בחברה מדבר כ- 200-250 דקות בחודש ומשלם חשבונית ממוצעת של כ- 60-65 שקל, כך שתוכניות ללא הגבלה אינן מתאימות למרבית לקוחות הום סלולר.

  • עוד באותו נושא:
  • הום סלולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully