וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך: כל המבצעים שיעזרו לתדלק בזול

מיכל רז-חיימוביץ'

2.9.2012 / 14:44

מחיר הדלק הגיע לשיא חדש וחברות שונות פתחו במבצעים על מנת למשוך את הנהגים אליהן. בחלק מתחנות רשת טן יעמוד מחיר הדלק על 6.99 שקל לליטר. מבצעים גם דרך בנק דיסקונט

מי שהספיק למלא את מיכל הדלק של מכוניתו עד יום חמישי, חסך את עליית המע"מ, שהובילה להתייקרות הדרגתית במחיר הדלק בחצות יום שישי ל-7.77 שקל לליטר, ואת העדכון העיקרי במחירי הדלק, שחל מאתמול בחצות וטיפס לשיא של כל הזמנים: 8.25 שקל לליטר.

קצת לפני עדכון מחירי הדלק, נערך בנק דיסקונט עם קמפיין המבשר על הטבה למתדלקים בתחנות סונול דרך מפתח דיסקונט. מדובר בהנחה של 25 אגורות ממחיר התדלוק המלא, העומד כיום על 8.42 שקל לליטר. המחיר הזה מגלם הנחה של 8 אגורות ממחיר התדלוק העצמי, היות ועמלת התדלוק, כלומר הפער בין תדלוק עצמי למלא, עומדת על 17 אגורות לליטר.
ההנחות בתדלוק דרך מועדוני הלקוחות או מועדוני הצרכנות מתייחסות למחיר התדלוק המלא, כך שבתדלוק בשירות עצמי ההנחה לעתים מתקזזת: כך למשל בכרטיס האשראי של חברי מועדון שופרסל (לאומי קארד) בתחנות פז.

חברי מועדון לקוחות של מגה, YOU, זכאים להנחה של 19 אגורות מהמחיר המלא בתחנות דור-אלון, כך שבתדלוק עצמי, ההנחה היא 2 אגורות לליטר.

מועדון חבר מעניק לעמיתיו הנחה של 26 אגורות מהמחיר המלא בתדלוק בתחנות סונול ובדור-אלון, כך שבתדלוק עצמי ההנחה היא 9 אגורות לליטר.

גם מועדון הצרכנות הוט מעניק לעמיתיו הנחה זהה בתדלוק בתחנות של דלק והנחה של 20 אגורות מהמחיר המלא בתחנות דור-אלון - כך שבתדלוק עצמי מדובר בהנחה של אגורה אחת לליטר.

בדומה לקמפיין שעשתה רשת TEN בעליית המחירים הקודמת במחירי הדלק, גם היום (א') הכריזה הרשת כי ב-5 מתוך 43 התחנות שבבעלותה, מחיר התדלוק יעמוד על 6.99 שקלים לליטר, הנחה משמעותית של 1.26 שקל לליטר. הנחה זו תתורגם לכ-50 שקל בתדלוק מיכל של 40 ליטר למשל.
המבצע תקף אך ורק מחצות היום ועד השעה 6 בבוקר בתחנות שבבאר-שבע, חולון, גיסין בפתח-תקווה, תל-חנן בנשר ובראשון-לציון.

  • עוד באותו נושא:
  • מחיר הדלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully