וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון 5, לא ללקוחות פלאפון, הוט מובייל וגולן טלקום

צחי הופמן

23.9.2012 / 18:13

רק 2 מפעילות בארץ: סלקום ואורנג', התארגנו למכירת כרטיסי הנאנו סים לסמארטפון של אפל. בהוט מובייל ופלאפון הכרטיס יימכר החל מהימים הקרובים

האייפון 5 החל להימכר בסוף השבוע במדינות רבות בעולם וכבר עכשיו ישראליים נמרצים החלו להשתמש במכשיר בארץ. כמו כן, שירותי משלוח מקומיים וחנויות פרטיות החלו למכור את הטלפון הנחשב. למרות הפופולאריות הרבה לה זוכה האייפון, רק 2 מפעילות בארץ: סלקום ואורנג' התארגנו במועד במכירת כרטיסי הנאנו סים לסמארטפון של אפל, בעוד שלקוחות פלאפון, הוט מובייל וגולן טלקום, לפחות כרגע, לא יכולים להשתמש במכשיר החדש. הסיבה לכך, שהאייפון החדש פועל על כרטיס סים מיוחד מסוג נאנו סים, בניגוד לכרטיסי המיקרו סים הנמצאים באייפונים מסדרה 4 או הסים הרגיל הקיים בטלפונים רבים בשוק.

צרכנים שידאגו לרכוש את האייפון 5, לא יוכלו לחתוך את כרטיסי הסים השונים בשוק לגודל של הנאנו סים, בגלל עוביו השונה. הדבר דורש מלבד חיתוך גם שיוף והתאמה שלו. דבר שלפחות כרגע, אין לו פתרון נוח. לצורך כך, הלקוחות יצטרכו לקנות כרטיס סים חדש. סלקום מציעה את הנאנו סים ב-99 שקל, כאשר מחר (ב'), אורנג' תציע אותו ב-88 שקל. בגולן טלקום מתכננים להתחיל למכור את כרטיסי הנאנו סים מסוף ספטמבר-תחילת אוקטובר. בהוט מובייל ופלאפון הכרטיס יימכר החל מהימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון 5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully