וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לניגוד עניינים של גאולה אבן, זוגתו של גדעון סער

לי-אור אברבך

1.1.2013 / 10:51

יו"ר ועדת האתיקה ברשת השידור, ד"ר בלהה כהנא: "רוב החברים משוכנעים שדי בחשש לניגוד עניינים פוטנציאלי כדי שאבן לא תיקח חלק במשדר הבחירות"

ועדת האתיקה של רשות השידור ניהלה דיון באשר לחשש לניגוד עניינים בעבודתה של מגישת החדשות גאולה אבן, עם היוודע העובדה כי היא בת זוגו של השר גדעון סער. הוועדה התכנסה לאור העובדה שהוחלט כי אבן תנחה את משדר הבחירות המרכזי של ערוץ 1 יחד עם אילה חסון. למרות שלא נתקבלה החלטה רשמית בנושא, בשל העדר תמימות דעים בין חברה הוועדה, כתבה יו"ר הוועדה ד"ר בלהה כהנא למנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם, "רוב החברים משוכנעים שדי בחשש לניגוד עניינים פוטנציאלי כדי שאבן לא תיקח חלק במשדר הבחירות. מיעוטם סבורים שניתן לסמוך על המקצועיות של אבן למרות הבעייתיות שבדבר".

כהנא כתבה לבן מנחם, כי "עקב פניות שהגיעו לוועדה לאחר הפרסום שגאולה אבן שעל פי פרסומים שונים היא בת זוגו של השר גדעון סער, תנחה את תשדיר הבחירות ביחד עם איילה חסון, קיימה ועדת האתיקה דיון בנושא". לדבריה, "כל חברי הוועדה הביעו הערכה לניסיון, ולמקצועיות של גאולה אבן. הדעות בין חברי הוועדה היו חלוקות בשאלה האם האמור לעיל יוצר חשש לניגוד עניינים אשר בנסיבות צריך להוביל למסקנה כי אין זה ראוי שאבן תנחה את המשדר. מאחר ולא הייתה תמימות דעים בין חברי הועדה לא נתקבלה החלטה".

על פי תגובת הנהלת רשות השידור אתמול, לא נראה שיש כוונה להעבירה מתפקיד ההגשה. מהרשות נמסר, כי "רשות השידור אינה עוסקת בחייהם האישיים של עובדיה. גאולה נבחרה להגיש את משדר הבחירות יחד עם איילה חסון בשל ניסיונה, יושרה ומקצועיותה. לפיכך, נשוב ונדגיש שהרשות סומכת על שיקול דעתה של גאולה ועל יושרתה העיתונאית".

גאולה אבן סירבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully