וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות באופיס דיפו: הנאמנים יבקשו למכור את הרשת לקרביץ

אילנית חיות

3.2.2013 / 11:08

ל"גלובס" נודע שרשת קרביץ יחד עם השותפים החדשים - בעליה לשעבר של רשת המרכולים am:pm - הצעה משופרת לרכישת אופיס דיפו. האם קבוצת פישביין-רוזנהויז תגיב?

התפתחות דרמטית בהליך מכירת רשת אופיס דיפו: ל"גלובס" נודע כי למרות ההכרזה כי ההצעה של קבוצת צחי פישביין ואפי רוזנהויז (מנכ"ל שופרסל לשעבר) היא ההצעה שזכתה בהתמחרות לרכישת רשת אופיס דיפו, נאמני החברה צפויים להגיש לבית המשפט בקשה לאישור מכירת הרשת דווקא לרשת קרביץ שאליה חברו בעליה לשעבר של רשת המרכולים am:pm - האחים רן וגל בליניקס וגיא אדרי.

עוד נודע כי ביום חמישי האחרון בחצות הגישה רשת קרביץ יחד עם השותפים החדשים, הצעה משופרת לרכישת אופיס דיפו. ההצעה החדשה עומדת על 38.5 מיליון שקל בתוספת ערבות בנקאית בגובה של 10% (3.85 מיליון שקל).

רשת אופיס דיפו שהייתה בבעלות קבוצת המשביר לצרכן נכנסה להקפאת הליכים בעקבות קשיים כספיים וצבירת חובות של עשרות מיליוני שקלים. בית המשפט מינה את ישראל בכר ועו"ד דוד פורר כנאמני החברה כאשר בכר משמש גם כמפעיל החברה.
ל"גלובס" נודע כי הנאמנים צפויים לסכם עוד היום עם קבוצת קרביץ והשותפים החדשים את כלל העקרונות למכירת הרשת ובהמשך להגיש אותה לבית המשפט.

עד כה התמודדו על רכישת אופיס דיפו שלוש קבוצות: קבוצתו של בעלי ריטייל ישראל אבי מלכה שהציע 42 מיליון שקל עבור הרשת, קבוצתם של פישביין ורוזנהויז שהציעו 35 מיליון שקל וקובצת קרביץ שהציעה תחילה 28 מיליון שקל.

הנאמנים לא קיבלו את הצעתה של קבוצת מלכה לאור הערכתם כי הקניונים לא יתמכו בעסקה ויסרבו להעביר את חוזי השכירות של אופיס דיפו בקניונים לקבוצתו של מלכה. בשבוע שעבר ביקשו הנאמנים לקדם את המכירה לקבוצת פישביין-רוזנהויז, במהלך שגרר ביקורת רחבה ותרעומת מצד קבוצת המשביר לצרכן על כי פישביין ששימש מנכ"ל אופיס דיפו "ייהנה" מהעובדה שבמהלך כהונתו הרשת צברה הפסדים.

מקורב לחברה אומר ל"גלובס" כי להערכתו עוד לא נאמרה המילה האחרונה ולא מן הנמנע שקבוצת פישביין-רוזנהויז תגיש כעת הצעה משופרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully