וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרשה מהגרוש מזונות של 62 אלף שקל בחודש

משה גולן

17.3.2013 / 12:33

האישה טענה כי הבעל מרוויח כ-30 אלף שקל בחודש למרות כי היא לא טרחה להוכיח את טענותיה. הבעל הצליח להוכיח כי הוא משתכר למחייתו כ-14,000 שקל

תביעת מזונות אימתנית הוגשה לאחרונה לבית המשפט לענייני משפחה בתל-אביב. בתביעה דרשה האישה מבית המשפט שיפסוק ל-4 ילדיה מזונות על סך של לא פחות מ-62 אלף שקל לחודש, למרות שבאותו כתב תביעה היא גורסת כי בעלה מרוויח 30 אלף שקל בלבד.

עו"ד ליטל יעקובוביץ-דראי, המייצגת את הבעל במסגרת ענייני הגירושים, טענה כי האישה כלל לא טרחה להוכיח את טענותיה וכלל לא צירפה ראיות לתיק. בין היתר, האישה דרשה תשלום עבור הוצאות עוזרת, גנן ופסיכולוגית, שהמשפחה כלל לא נעזרה בהם.

כמו כן, האישה דרשה תשלום "נצחי" עבור שיעורי נהיגה לבתה בת ה-17 על סך 500 שקל בחודש, דמי טיפול בבנה החייל על סך 2,000 שקל וכן דמי מזונות הנעים בין 9,000 שקל ל-12,000 שקל לכל ילד - לחודש.

הבעל הצליח להוכיח כי הוא משתכר למחייתו כ-14,000 שקל, כמחצית מההכנסתו שנטענו על-ידי האישה. כמו כן הצליחה עו"ד ליטל יעקובוביץ-דראי להפריך אחת לאחת את טענותיה של האישה.

בפסק הדין נזף בית המשפט באישה על קביעותיה המופרכות, ופסק ל-4 הילדים מזונות חודשיים ודמי מדור כוללים על סך 4,600 שקל לחודש בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • מזונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully