וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם רולף בת ה-31 מונתה ליועצת של לפיד

שירות גלובס

21.4.2013 / 15:00

למרות גילה הצעיר יחסית רולף נחשבת לבעלת ניסיון די עשיר במספר תחומים באגף התקציבים באוצר. "היא נראית צעירה אבל היא תותחית על"

‎שר האוצר מפתיע שוב: לפיד הודיע היום (א') כי היועצת הכלכלית החדשה שלו היא רותם רולף בת ה-31. זו הפעם הראשונה שגיל הממונה הושמט מההודעה שפורסמה לתקשורת, מה שמעיד על גילה הצעיר של רולף ביחס לתפקיד זה.

למרות גילה הצעיר, לרולף ניסיון די עשיר ובתחומים די מורכבים באגף התקציבים באוצר. היא התחילה את דרכה באוצר מיד עם סיום לימודיה (תואר ראשון בכלכלה בהצטיינות יתרה מאונ' חיפה ותואר שני במינהל עסקים מהאונ' העברית) ומאז צברה 5 שנות ניסיון באגף המאקרו, האגף האחראי על טיפול תקציב המדינה והמצרפים הפיסקאליים, ועוד שנתיים כרכזת תעסוקה, שם עסקה רבות בסוגיית המיעוטים.

‏ "היא נראית צעירה אבל היא תותחית על, מקצוענית ומאוד נוקשה. במובן מסוים, היא מאוד מזכירה את יעל אנדורן (המנכ"לית החדשה, א.פ)", מעיד עליה אחד מהממונים שלה.

‏עוד נודע כי רולף הגיעה לתפקיד אחרי המלצה חמה במיוחד של קובי הבר, הממונה על התקציבים לשעבר, מי שגם המליץ על אנדורן וכעת גם מייעץ ללפיד.

באוצר משבחים את רולף ומספרים שאם לא הייתה ממונית ליועצת בכירה, הייתה מוצאת עצמה עוד השנה בתפקיד סגן במשרד. אפילו רם בלניקוב, שלא נוהג לספק המלצות, המליץ ללפיד על רולף.

  • עוד באותו נושא:
  • רותם רולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully