וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקנר ניצל? המשקיע מארגנטינה יעביר 75 מיליון ד'

שירות גלובס

26.4.2013 / 17:17

לאחר חוסר וודאות שנמשך תקופה ארוכה, חתם מנכ"ל IDB על ההסכם עם איש העסקים אדוארדו אלשטיין. "משוכנעים שגם עם הבנקים נגיע למתווה שיהיה מוסכם"

לאחר חוסר וודאות שנמשך תקופה ארוכה באשר להשקעה אפשרית של אדוארדו אלשטיין באי.די.בי, חתמו נוחי דנקנר ואלשטיין על הסכם חדש. אתמול (חמישי) בערב נחתם הסכם בארגנטינה, בין אלשטיין לנוחי דנקנר, לפיה הראשון יעביר 75 מיליון דולר לאי.די.בי אחזקות ולגנדן ולמעשה ישלים את העסקה שנחתמה איתו. הכסף ישמש לפירעון החוב של אי.די.בי למחזיקי האג"ח. דנקנר נסע לארגנטינה לאחר ביטול המתווה להסדר חוב עם בנק לאומי, שהסביר כי ההחלטה לסגת מההסדר נבעה מאינדיקציות שקיבלו על כך שההשקעה של אדוארדו אלשטיין לא תצא אל הפועל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דנקנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיד לאחר הודעת בנק לאומי, נוחי דנקנר הגיב ואמר כי "העסקה לפיה אלשטיין ישקיע כספים נוספים בגנדן תקפה, שרירה וקיימת. בתחילת השבוע הקרוב אני אמור להיפגש עם אדוארדו אלשטיין לצורך קידומה המהיר של העסקה. נציגות מחזיקי האג"ח של אי.די.בי אחזקות קיבלה עדכון לגבי כל המהלכים בנושא זה הנעשים בתיאום מלא עימה. אנו משוכנעים שגם עם הבנקים נגיע למתווה שיהיה מוסכם עליהם ושבמסגרתו הבנקים יוכלו לקבל את מלוא החובות כלפיהם".

לפני צאת השבת צפויה לצאת הודעה לבורסה. כפי שנראה הסכום המדובר לא יעבור במכה אחת, וככל הנראה ישנו גם משקיע זר נוסף שנכנס להשקעה עם אלשטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully