וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד דיסקונט: אולצתי לספור 1.5 מיליארד שקל - והתמוטטתי

יוסי ניסן

5.5.2013 / 10:19

בתביעה נגד ביטוח לאומי טוען העובד כי הודיע למעסיקו שהוא לא מסוגל לעמוד במשימה - ונענה באיום בפיטורים. לאחר הספירה הוא חש לחץ נפשי וחרדה והופנה לטיפול פסיכיאטרי

עובד בנק דיסקונט תובע את המוסד לביטוח לאומי בדרישה להכיר בו כנפגע עבודה, לאחר שאולץ לספור סכום של מיליארד וחצי שקל באופן ידני - התמוטט, ופונה לחדר מיון בבית החולים.

בתביעה, שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בת"א באמצעות עו"ד אסף אודיז, נטען כי לאחר האירוע החריג שחל ב-2010, התובע חש בלחצים בחזה, כאבי ראש וסחרחורות, אי יציבות ותחושת חרדה מופשטת. בחדר המיון נמסר לו כי הוא בלחץ נפשי והוא הופנה לטיפול פסיכיאטרי.

התובע החל את עבודתו בבנק דיסקונט ב-2007 ככספר, וב-2010 קודם שלא מרצונו לתפקיד האחראי על הקופה הראשית באגף התפעול של דיסקונט. לאחר תקופה קצרה בתפקיד הוא חש שאינו מסוגל לעמוד באחריות העבודה ובעומס הנפשי שכרוכים בה, ולכן פנה למעסיקו וביקש לעבור לתפקיד אחר, אך נתקל בסירוב.

באירוע המדובר, העובד טען בתביעה כי אמר למעסיקו שאינו מסוגל לספור מיליארד וחצי שקלים, אך נמסר לו ע"י הבנק כי אם לא יבצע את המשימה - יפוטר.

לאחר שביצע בעל כורחו את הספירה, התובע טען כי הוא חש לחץ נפשי, חרדה כללית והתקפי חרדה בהם הוא חשש שהוא עומד למות, ועוד שלל הפרעות נפשיות. התובע יצא לחופשת מחלה, דיווח בפעמים רבות על מחשבות אובדניות והזיות פסיכו-סומאטיות, טען כי הוא שומע קולות שקוראים לו בשמו והחזיק בתיאוריות קונספירציה נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully