וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: יריד התעסוקה הווירטואלי של "יד2 דרושים"

היריד, שיימשך שלושה ימים, מאפשר למחפשי עבודה לפגוש נציגים מטעם חברות מובילות שיציעו להם משרות פוטנציאליות - בחינם ומכל מקום. "היריד מדבר בשפת הטכנולוגיה העדכנית"

ראיון עבודה בפיג'מה: אתר "יד2 דרושים" עורך יריד תעסוקה וירטואלי ראשון מסוגו המאפשר גישה ישירה למגייסים המובילים בשוק. היריד, שמתחיל היום (שלישי), יהיה פתוח לשלושה ימים בלבד, 24 שעות ביממה, והכניסה אליו תהיה בחינם. במסגרת היריד, יוכלו מחפשי עבודה לשוטט באמצעות דמות וירטואלית ולפגוש נציגים מטעם החברות המציעות משרות. הם יפגשו את המגייסים בזמן אמת, יגישו קורות חיים ויקבלו מידע מקיף ורלוונטי. היריד יאפשר למחפשי עבודה אנונימיים, כאלה שאינם רוצים להיחשף, להיפגש עם קהל מגייסים רחב ורב תחומי.

לכניסה ליריד הווירטואלי - לחץ כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוצעו גם משרות מיוחדות לחיילים משוחררים. היריד הווירטואלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין עשרות החברות המציגות ביריד: פלאפון, סלקום, לאומי כארד, אינטל, טבע, זארה, רפאל ומזרחי טפחות. ביריד יציגו משרות גם חברות הייטק מובילות, בהן: fiverr LivePerson, perfecto mobile, retalix, nice, wix,. בין המשרות שיוצעו ביריד: מהנדסי תוכנה, QA, מהנדסי תעשייה וניהול, נציגי שירות ומכירות, משרות ביוטק, שיווק ואדמיניסטרציה. כמו כן, יוצעו משרות מיוחדות לחיילים משוחררים.

על פי סקר שערך "יד 2 דרושים" לקראת היריד, נמצא כי כמעט מחצית ממחפשי העבודה כיום מועסקים כרגע ומחפשים עבודה בזמן העבודה. כמעט 30% ממחפשי העבודה עושים זאת בשל הרצון לשנות סביבת עבודה, לעומת 10% בלבד שמבקשים לבצע שינוי בכדי להתקדם מקצועית או לשנות תפקיד. כמעט מחצית ממחפשי העבודה ענו כי הקושי הגדול שלהם ביותר בתהליך חיפוש העבודה הינו חוסר התגובה של המעסיקים אליהם נשלחים קורות החיים, אחוזים אלה עולים לכמעט 60% כאשר השאלה נשאלת בקרב מחפשי עבודה פסיביים (שכרגע עובדים). מחפשי העבודה ציינו את הפייסבוק כרשת החברתית הנפוצה ביותר לחיפוש עבודה אך עם זאת ציינו כי התוצאות הגבוהות ביותר מתקבלות מלוחות דרושים, חברות השמה ועזרת חברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל ההגשות וקורות החיים הינם דיגיטליים בהתאם לעולם בו אנו חיים כיום"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רינת בוגין, מנכ"ל אתר "יד2 דרושים" הסבירה כי היריד "אשר נבנה במשך תקופה ארוכה בכדי לענות לדרישות השוק ולדבר בשפה העדכנית של הטכנולוגיה בכדי להתאים להתנהגות הגולשים, מאפשר גם למחפשי עבודה אנונימיים (פסיביים) לבקר ולראות מי הן החברות המגייסות ולהיחשף רק במידה ומצאו מעסיקים או משרות רלוונטיים". לדבריה, "השימוש בצ'אט עם נציגי החברה מאפשר למועמד לעבור את שלב המיונים הראשוני בנינוחות והוא יכול לעשות את זה מכל מקום ואף לקבל מושג ראשוני לגבי התאמתו למשרה. גם עבור החברות מדובר בחדשנות חשובה - בשונה מירידים רגילים, ביריד הווירטואלי אין עלויות הקמת ביתנים, אין צורך בנוכחות פיזית וחשוב מאוד, כל ההגשות וקורות החיים הינם דיגיטליים בהתאם לעולם בו אנו חיים כיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully