וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "יד2 לייב" בתל אביב יוצא לדרך

יבין גיל-מור, מנכ"ל אתר יד2: "הפסטיבל, שיתקיים בתל אביב, הופך למסורת חווייתית וצרכנית. אנשים מבינים את הפוטנציאל הכספי שיש למוצרים ששוכבים להם במחסן"

בגן צ'רלס קלור בתל אביב יתקיים השבוע זו הפעם השנייה פסטיבל yad2 Live, בשיתוף עיריית תל אביב-יפו. מדובר בפסטיבל גדול למכירת מוצרי יד שנייה שיימשך יומיים, מ-31 ביולי עד 1 באוגוסט בין השעות 18:00-23:00. הפסטיבל יאפשר לקהל הרחב למכור ולקנות מוצרי יד שנייה ביריד הפנינג ענק בחוף הים. זהו הפסטיבל היחידי שמתקיים בחודשי הקיץ, שהוא לא רק חינמי אלא אפשר גם להרוויח בו כסף. "הפסטיבל הופך למסורת חווייתית וצרכנית", אמר יבין גיל-מור, מנכ"ל יד2. "בשנתיים האחרונות אנשים הבינו את הפוטנציאל הכספי הרב שיש למוצרים ששוכבים להם במחסן ללא שימוש. לאחר שהפסטיבלים הקודמים שקיימנו בתל אביב ובחיפה נחלו הצלחה רבה, החלטנו להמשיך ולקיים את האירוע ולהפוך אותו למסורת קיצית וכיפית לכל המשפחה", הוסיף גיל-מור.

מיד2 נמסר כי ההרשמה להצבת דוכנים בפסטיבל נמצאת בעיצומה, וכי הם צופים שיהיו כ-500 דוכנים במתחמים השונים. "לכל אחד יש בבית דברים שהוא לא צריך והיה שמח למכור או למסור. אנחנו מאמינים שהפסטיבל, מעבר להיותו פסטיבל חוויתי, הוא גם מעודד צרכנות נבונה", הסביר גיל-מור, "אנו צופים למכירות בהיקף של קרוב למיליון שקלים במהלך הפסטיבל".

יד2. ערן גילווארג
פסטיבל YAD2 LIVE שהתקיים בחיפה/ערן גילווארג

הפסטיבל מחולק לכמה מתחמי מכירה:

מתחם אופנה - מתחם לביגוד בסיסי, אביזרי ביגוד, נעליים, תכשיטי וינטג', שמלות כלה, שמלות ערב ועוד כולל תצוגות אופנה של בגדי יד שניה.

מתחם ילדים - מתחם מאוד פעיל וגדול שכולל בתוכו עשרות דוכנים של ילדים שמוכרים מוצרים לילדים. במתחם מצוי מתחם נוסף של ערוץ "הופ!" שבו יתקיימו פעילויות לילדים, בהן החלפת צעצועים, פינות יצירה ופינות הפעלה קטנות. כמו כן, יתקיימו הופעות של כוכבי הילדים "מיכל הקטנה" ו"שי ורועי".

מתחם כל מיני - המתחם הגדול ביותר, מתחם חופשי המורכב ממאות דוכנים של אנשים שהגיעו מהבית עם כל מרכולתם.

מתחם מוסיקה – מתחם המשלב קנייה ומכירה של כלי נגינה מכל הסוגים, תקליטים, דיסקים, נגני מוסיקה, ציוד הגברה, מערכות סטריאו, פטיפונים, אביזרים נלווים וכל מה שקשור למוזיקה.

מתחם אספנות – מתחם מרתק גם לאלה שרוצים רק להסתכל. במתחם ניתן למצוא אוספים מיוחדים, בובות עתיקות, דגמים שונים של מכוניות קטנות, חוברות קומיקס, אוספי בולים ואוספים שונים ומשונים.

מתחם אופנועים וקטנועים – בו ניתן לקנות אופנועים וקטנועים יד שנייה ממגוון רחב של סוגים, אביזרים נלווים, ציוד והלבשה לרוכבים.

מתחם וואלה שופס - מתחם מכירה ענק של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית ולמטבח, עודפים מתצוגות מכירה ומוצרים מחודשים של מיטב המותגים במחירי חיסול.

מתחם וראייטי - יופעל בין השאר על ידי מפורסמים שימכרו מוצרי יד שנייה וינסו לגייס כמה שיותר תרומות לילדים עם צרכים מיוחדים.

מתחם ריהוט - מתחם גדול שבו יימכרו סלונים, ספות, שולחנות וכורסאות במחירים אטרקטיביים.

הפסטיבל יועבר בשידור ישיר ברדיו תל אביב. ביום רביעי יגיש ד"ר דניאל דריי את תכנית האהבה והזוגיות הפופולארית שלו היישר מהפסטיבל, בין השעות 21:00-22:00. בנוסף להופעות הילדים, אורחי הפסטיבל יוכלו ליהנות מהופעות של נינט שתארח את רד-בנד ואת קובי אפללו.

  • עוד באותו נושא:
  • יד שנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully