וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פשיטה על ביתו של בני שטיינמץ בשווייץ

לפי הדיווח, על הפשיטה הורה התובע הכללי בז'נבה והיא אירעה במהלך השבועיים האחרונים. המשטרה לא החרימה מסמכים כלשהם מביתו של שטיינמץ. חברת BSG של שטיינמץ תחת חקירה

משטרת שווייץ פשטה במהלך השבועיים האחרונים על ביתו של איש העסקים הישראלי בני שטיינמץ בז'נבה, כך דיווחה היום (חמישי) סוכנות הידיעות בלומברג. על פי הדיווח על הפשיטה הורה התובע הכללי של שווייץ לבקשת ממשל גינאה. לפי גורם שביקש להישאר אנונימי לא הוחרמו כל מסמכים במהלך הפשיטה.

חברת הכרייה בה שולט שטיינמץ BSG מחזיקה ב-51 אחוזים ממכרה הברזל סימנדו בגינאה ורשיונו נמצא בבשדיקה על ידי ממשלתה של המדינה האפריקאית מאז חודש אפריל. בנוסף חוקרת משטרת שווייץ גם את חברת אוניקס הממוקמת בלונדון הקשורה לחברה של שטיינמץ. במשרדי BSG ובמשרד התובע הכללי בשווייץ סירבו להגיב לפניית סוכנות בלומברג בנושא.

בני שטיינמץ מדורג בדירוג בלומברג כישראלי העשיר בעולם ושוויו מוערך ב-7.4 מיליארד דולר. בין היתר כרתה החברה שבשליטתו מיליון קראט של יהלומים בסיירה לאונה. בין היהלומים מתוצרת שטיינמץ: דה בירס מילניום סטאר במשקל 203.04 קראט שנדרשו שלוש שנים ללטשו, ושטיינמץ פינק - יהלום בגודל 59.6 קראט ששוויו הוערך ב-100 מיליון דולר ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully