וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמפו תפצה את אייל ברקוביץ' ב-600 אלף שקל

גלעד גרוסמן

18.11.2013 / 12:13

ברקוביץ' ושותפו תבעו את טמפו על הפרת הסכם בלעדיות לייבוא משותף של "בקרדי בריזר" ונפסו לטובתם פיצויים של 400 אלף שקל. אחרי הערעור נוספו עוד 200 אלף

טמפו תפצה את כדורגלן העבר אייל ברקוביץ ב-200 אלף שקל בנוסף ל-400 אלף שקל שנפסקו לו בבית המשפט המחוזי. כך נקבע בהסכם פשרה שקיבל לאחרונה תוקף של פסק דין. ברקוביץ' ושותפו אילן טריגר הגישו ב-2004 תביעה בגובה 6 מיליון שקל נגד טמפו, באמצעות עורכי הדין מנחם אברמוביץ ויונתן דורי ממשרד המבורגר עברון, בה טענו כי חברת המשקאות הפרה הסכם בלעדיות עמם לייבוא משותף של המשקה "ברקדי בריזר", כאשר ביצעה עסקה מול יצרנית המשקה וקיבלה זיכיון בלעדי להפצתו.

מנגד, טמפו, שיוצגה על ידי עורכי הדין ניר מילשטיין ופנינית כהן ממשרד שניצר גוטליב סאמט, טענה כי היא אינה צריכה לשלם לשניים מכיוון שבין הצדדים לא התגבש הסכם וכי הם לא תרמו תרומה מהותית לקבלת הזיכיון.

בתחילת השנה שעברה דחה בית המשפט המחוזי בתל אביב את הטענה כי היה הסכם בין טמפו לברקוביץ' וטריגר, אולם נקבע כי כי השניים היו "הזרזים" לעסקה וביצעו פעולות שונות לקידום ייבוא המשקה לישראל, ולכן זכאים לפיצויים.

שני הצדדים ערערו על ההחלטה לבית המשפט העליון, ובמסגרת הערעור התגבשה הסכמה, לפיה טמפו תשלם לשניים עוד 200 אלף שקל, ובכך תסתיים הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully