וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיס דיפו הגיעה לסוף דרכה: כל העובדים יפוטרו

18.11.2013 / 15:52

השופטת: "אני מורה על מינויים של עו"ד ישראל בכר ודוד פורר כמפרקים זמניים. ההתחייבות שהופקדה על ידם במסגרת הקפאת ההליכים, תעמוד בתוקפה"

"לאחר דיון ממושך ועם כל הצער שבדבר, נראה כי חברת אופיס דיפו הגיעה לסוף דרכה, ואף ניתן לומר שאין מחלוקת על כך" - כך קבעה היום (ב') השופטת עירית וינברג-נוטוביץ מבית המשפט המחוזי מרכז.

בית המשפט הוציא צו פירוק זמני, והשופטת הורתה להגיש הצעה לפירוק החברה עד מחרתיים (ד'). זאת בעקבות כישלון המשא-ומתן לרכישת הרשת בידי קבוצת ריטייל 3000 של רונן לוי, ממייסדי רשת כפר השעשועים.

"אני מורה על מינויים של עורכי הדין ישראל בכר ודוד פורר כמפרקים זמניים. ההתחייבות שהופקדה על-ידם במסגרת הקפאת ההליכים תעמוד בתוקפה", קבעה השופטת. "אני מסמיכה את המפרקים הזמניים להוציא מכתבי פיטורים לעובדים".

עוד הורתה השופטת למפרקים להגיש דוח תוך שבוע והוסיפה כי "אני מתירה למפרקים הזמניים לסגור את החנויות שהופעלו עד עתה בצורה מסודרת ולהציב שמירה עד להחלטה אחרת. אני מתירה למפרקים הזמניים לפנות לקבלת סיוע משטרתי במקרי הצורך".

היקף חובות רשת אופיס דיפו לספקים עמד על 9.5 מיליון שקל. מאז רכישת אופיס דיפו, שילם אבי מלכה 22 מיליון שקל בעבור הרכישה והפקיד בנוסף ערבות בנקאית של 10 מיליון שקל. בשלהי אוקטובר הוחזר ניהול הרשת לידי הנאמנים, ומלכה הצהיר כי אין בכוונתו לפעול להשבת הרשת והניהול אליו.

בדיון היום מסרו הנאמנים כי הרשת הפסידה 110 אלף שקל ביום, לאחר שהם הצליחו לצמצם את ההפסד מרמה של 170 אלף שקל ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully