וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכייה בלוטו לא תבטיח ביטחון כלכלי

משה גולן

15.12.2013 / 16:14

באתר "ביזנס אינסידר" ערכו רשימה של זוכי לוטו שאיבדו את הכל בתוך זמן קצר. כך למשל, וויליאם פוסט זכה בפרס של 16.2 מיליון דולר ולאחר שנה נכנס לחובות של מיליון דולר

הפרס הראשון בהגרלת הלוטו בארה"ב עלה לשיא של 550 מיליון דולר, לאחר שבמשך 21 שבועות לא נמצא זוכה. באתר הפופולרי "ביזנס אינסיידר" ראו בכך הזדמנות להזכיר לכולם שבמקרים רבים חייהם של הזוכים הפכו קשים יותר והם נותרו חסרי כל זמן קצר לאחר הזכייה.

כך למשל, לפני שזכו בלוטו לפני 6 שנים בפרס של 2.76 מיליון דולר, לארה ורוברט גריפיס כמעט ולא התווכחו ביניהם. הם רכשו בית בשווי מיליון דולר ומכונית פורשה. אולם, לפני כשנה וחצי ביתם עלה באש, הנישואים שלהם התפרקו והם נשארו חסרי כל.

גם חייו של וויליאם פוסט הפכו קשים יותר לאחר שזכה בפרס של 16.2 מיליון דולר ב-1988. שנה לאחר הזכייה, הונו של פוסט "התאדה" והוא צבר חובות בהיקף של מיליון דולר. "אני מצטער שזה בכלל קרה. זה היה סיוט", הוא אמר והתכוון לרצף האירועים שקרו לאחר הזכייה בלוטו ושיבשו את חייו. חברתו לשעבר של פוסט תבעה אותו במטרה לקבל חלק מכספי הזכייה ואחיו ניסה להתנקש בחייו בתקווה לרשת את הונו. מעבר לכך, שורה של השקעות לא מוצלחות בעסקים משפחתיים כילו את כספי הזכייה שלו והכניסו אותו לחובות. כיום, הוא מתקיים מתקציב של 450 דולר בחודש ומקבל תלושי מזון.

ב-2004 שרון ריבאסי, אם חד הורית ל-6 ילדים מקנדה, זכתה בכ-10.5 מיליון דולר קנדי. בעשור החולף, היא ביזבזה את כספי הזכייה ברכישת בתים, מכוניות פאר, הלוואות למקורבים, טיולים למוקומות אקזוטיים ועוד. כיום, היא חייה בדירה שכורה וחזרה לעבוד במשרה חלקית.

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully