וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזו עיר הביקוש לדירות הכי גדול?

נדב נוימן

18.2.2014 / 11:29

על פי מחקר את אתר יד2, שבודק את היחס בין ביקוש לדירות (באמצעות בדיקת הערים בהן מחפשים הגולשים דירות) להיצע (באמצעות מודעות), נראה כי רוכשי הדירות מתנפלים על חולון

רוכשי הדירות מתנפלים על חולון. על כל מודעה של דירה המוצעת למכירה בחולון ישנם בממוצע 175 איש שמתעניינים בה, כך עולה ממחקר של אתר יד2.

על פי המחקר, שבודק את היחס בין ביקוש לדירות (באמצעות בדיקת הערים בהן מחפשים הגולשים דירות) להיצע (באמצעות מודעות), עולה עוד כי אחרי חולון ניצבת רחובות, עם 155 אנשים בממוצע שמתעניינים בכל מודעה למכירת דירה, ולאחריה ראשל"צ עם 151 אנשים.

עוד בנושא:

נפילה של 20% בהיקף המשכנתאות בחודש ינואר
2013: איזו עיר הובילה בהתייקרות הדירות?
באיזו עיר קנו הכי הרבה דירות השנה?

במקום הרביעי נמצאת אשקלון עם 145 פונים. ירושלים ניצבת במקום החמישי (144 פונים). ערים נוספות שניתן למצוא בעשירייה הראשונה הן חיפה במקום השביעי (135 פונים) ופתח תקווה, שסוגרת את הדירוג עם 125 דורשים לכל מודעה ומשאירה מאחוריה את תל אביב ורמת גן (91 פונים).

רועי שגב, סמנכ"ל אתר יד2 הסביר את הנתונים בכך ש"חולון, רחובות וראשון לציון מושכות ביקושים רבים, בעוד ההיצע בהן ממשיך להצטמק. מדובר בערים מצוינות, שמציעות לתושבים שלהן שירותים קהילתיים ברמה גבוהה ונהנות מעליית מחירים, גם בשל העובדה שהן ממוקמות במרכז הארץ. כל עוד כמות הביקושים תמשיך לגדול והשוק לא יצליח לספק את הכמות המבוקשת - באין פתרונות ממשלתיים אמיתיים - מחירי הדיור ימשיכו לעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully