וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפועלים: גם לאומי מוזיל עמלות העו"ש

יוסי ניסן

27.3.2014 / 10:27

בהתאם לדרישת המפקח לאומי מציע מסלולי עו"ש חדשים בעלות של 10-35 שקלים בחודש. מציע ערוץ ניהול חשבון דיגיטלי לגמרי ללא עמלות עו"ש

כשבוע לאחר שבנק הפועלים הוריד מחירים, גם בנק לאומי מדווח היום על מסלולי עו"ש חדשים ללקוחותיו. לקוח בנק לאומי יבחר באחד מ-3 מסלולים חדשים שבהם עמלות העו"ש נעות בין 10 ל-35 שקלים, או במסלול חדש, דיגיטלי בלבד, שבו לא ייגבו עמלות כלל. המסלולים החדשים צפויים להיכנס לתוקף באפריל-מאי.

עוד בנושא:
בנק הפועלים מוריד עמלות העו"ש ל-10-32 שקל
בנק ישראל מכניס את עמלות העו"ש לפיקוח

כזכור, בנק הפועלים הודיע ביום רביעי שעבר על הורדה דרמטית של המחירים, בהתאם לדרישת המפקח על הבנקים דודו זקן, שקבע כי המסלול הבסיסי בעמלות העו"ש הכולל 10 פעולות בערוץ ישיר ופעולת פקיד יעלה 10 שקלים.

בנק לאומי מציע 3 מסלולים "רגילים": מסלול "לאומי Digital", בעלות של 10 שקלים בחודש, שיאפשר פעולה אחת באמצעות בנקאי ועד 10 פעולות בערוץ ישיר בכל חודש. מסלול שני נקרא "לאומי Plus Digital, בעלות של 20 שקל בחודש, שיאפשר ביצוע של עד 10 פעולות באמצעות בנקאי ועד 50 פעולות בערוץ ישיר בכל חודש.

המסלול השלישי, "לאומי Digital Top" בעלות של 35 שקל בחודש, יאפשר ביצוע של עד 10 פעולות באמצעות בנקאי ועד 50 פעולות ערוץ ישיר בכל חודש. בנוסף, יינתן כרטיס אשראי חינם וחבילה המאפשרת קבלת הודעות sms על אירועים המתרחשים בחשבון ושליחת sms והודעת WhatsApp לבנקאי.

במסלול הדיגיטלי, "לאומי Total Digital", ב-0 שקלים עמלה על העו"ש, הלקוחות ינהלו את חשבונם בערוצים הדיגיטליים בלבד וללא עזרת פקיד - אתרי האינטרנט, אפליקציות הטלפון החכם, עמדות המידע והשירות העצמי ומכשירי הכספומט. לקוחות הדיגיטל יבצעו פעולות ללא הגבלה ויקבלו הטבות בדמי ניהול ובעמלת קנייה ומכירה של ני"ע ישראליים.

מנכ"לית לאומי רקפת רוסק עמינח: "לאומי מציע מגוון מסלולים שמאפשר לכל לקוח לבחור את הצעת הערך המתאימה לו ביותר. בנוסף, מציע הבנק שירות ייחודי המאפשר ניהול החשבון בדיגיטל, ללא תשלום עמלות עו"ש וללא הגבלה במספר הפעולות. בדרך זו לקוחות רבים יוכלו לנהל את פעילותם הבנקאית בערוצים הישירים, ללא תשלום עמלות עו"ש".

  • עוד באותו נושא:
  • בנק לאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully