וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארוול ישראל מפטרת 200 עובדים בארץ

צחי הופמן

22.4.2014 / 16:28

קבוצת מארוול מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות בפס-רחב לשוק תקשורת הנתונים והאחסון. מרכז הפיתוח שלה בישראל הוא השני בגודלו בעולם לאחר ארה"ב - עם 1,300 עובדים

מארוול ישראל מפטרת 200 עובדים בישראל, מתוך 1,300 העובדים בארץ - 15% מכוח האדם של חברת השבבים בישראל. מהלך הפיטורים בישראל הוא חלק מההתייעלות של החברה העולמית שהיא מיישמת כדי להתמודד עם התחרות בשוק העולמי.

קבוצת מארוול מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות בפס-רחב לשוק תקשורת הנתונים והאחסון. מארוול ישראל פועלת בשני מרכזים: בצפון הארץ, ביוקנעם ובאזור המרכז, בקרית אריה בפתח תקווה. מרכז הפיתוח שלה בישראל הוא השני בגודלו בעולם לאחר ארה"ב. מנכ"ל מארוול ישראל הוא יוסי מיוחס.

ממארוול ישראל נמסר בתגובה: "צעד זה הוא חלק ממאמצי ההיערכות האסטרטגית של מארוול בעולם, שנועדו להבטיח את המשך פעילות החברה לטווח ארוך ולעמוד באתגרים והצרכים העסקיים שעומדים בפניה בשוק השבבים, אחד השווקים התחרותיים ביותר בעולם. מתוך דאגה לעובדים שיסיימו את עבודתם, מארוול מיישמת תכנית סיוע מקיפה הכוללת חבילות פיצויים ושירותי ייעוץ וסיוע באיתור מקום עבודה חדש.

"מארוול העולמית רואה במארוול ישראל מרכז פיתוח מוביל ובעל תרומה מרכזית להצלחתה של החברה, והיא תמשיך להשקיע ולפתח את הפעילות בארץ. מארוול ישראל תמשיך לקחת חלק משמעותי בפיתוח טכנולוגיות הליבה של מארוול העולמית, זאת תוך מימוש המומחיות הייחודית והקניין הרוחני הרחב שנצבר בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מארוול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully