וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק הישראלית בדרך לאקזיט של 350 מיליון דולר

יוסי ניסן

1.5.2014 / 8:51

החברה הישראלית, לשעבר Page Once, מפתחת טכנולוגיה המאפשרת להשתמש בטלפון החכם כארנק אלקטרוני ומנהלת משא ומתן למכירתה לחברת איטואיט האמריקאית

זיט בדרך לעוד אקזיט ישראלי גדול? חברת צ'ק הישראלית (Check), לשעבר פייג'-וונס (PageOnce) במגעים למכירתה לחברת אינטואיט (Intuit) האמריקנית, שעוסקת בתוכנות פיננסיות, תמורת יותר מ-350 מיליון דולר - כך מדווח ה"וול סטריט ג'ורנל". לפי הדיווח, המגעים נמצאים בשלבים ראשוניים והסגירה, אם וכאשר, תיחתם בעוד שבועיים או יותר.

צ'ק פיתחה טכנולוגיה המאפשרת להשתמש בטלפון החכם כארנק אלקטרוני, ובהמשך התמקדה בניטור ומעקב פיננסי של המשתמש. שירות Money & Bills של החברה אמור להקל על אנשים פרטיים את ניהול הפיננסים שלהם על-ידי שליטה וארגון של כל החשבונות, כרטיסי האשראי ותשלומים.

החברה הוקמה בשנת 2007 ע"י גיא גולדשטיין, שמשמש גם כמנכ"ל שלה, ושינתה את שמה בשנה שעברה. לדברי החברה, בשירות שלה משתמשים כ-10 מיליון איש. החברה הישראלית גייסה עד כה 47 מיליון דולר מקרנות הון סיכון כמו פיטנגו, Morgenthaler Ventures, Menlo Ventures. המודל העסקי של החברה מבוסס על רווח מפרסום באפליקציה, בעיקר של מוסדות פיננסיים.

החברה הישראלית צופה הכנסות של 20 מיליון דולר השנה, לעומת 15 מיליון דולר ב-2013. המוצר הראשון שפיתחה החברה, שקרוי Personal Assistant, היה אפליקציית וובית וסלולרית, שמתאימה לטלפונים ניידים חכמים, כגון אייפון, בלקברי ואנדרואיד, וגם למכשירי סלולר שמבוססים על מערכת וינדווס.

האפליקציה היא למעשה מעין עוזר אינטרנטי אישי, שמאפשר למשתמשים להגיע לכל המידע האישי בקליק אחד, החל מגישה לחשבון הבנק האישי, דרך מידע פיננסי וכלה בלוחות זמנים של טיסות. כך, באמצעות שם משתמש וסיסמה מתאפשרת גישה אוטומטית למידע אישי. הטכנולוגיה של המוצר מאפשרת גישה למקורות שונים תלויי סיסמה והיא אוגרת אותם באופן מאובטח תחת שם משתמש אחד.

  • עוד באותו נושא:
  • אקזיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully