וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לצאת מהבית: 10 המשרות הביתיות הרווחיות

פורבס

9.7.2014 / 12:32

נתונים שפורסמו לאחרונה בארה"ב מצביעים על כך שלא בטוח שכל כך משתלם לעזוב את המיטה לטובת המשרד. אילו הן המשרות המתגמלות ביותר?

האינטרנט שינה מקצה לקצה כל תחום בחיינו, על כך אין כל ויכוח. אחד התחומים אשר הושפעו במיוחד ממהפכת הבזק אשר מתרחשת בשנים האחרונות הוא שוק העבודה, כאשר יותר ויותר עובדים בוחרים לעזוב את המשרות הקבועות בחברות הענק - ולספק שירותים באופן פרטי, כשהם עובדים מביתם.

לאתר פורבס ישראל

בין אם הם סולדים מהפקקים בדרך למשרד, בין אם מאסו ב"תאים" ובמשרדים באפרוריים ובין אם פשוט החליטו כי יוכלו להרוויח יותר כסף, מבלי לשמוע את תלונותיו של הבוס מדי בוקר - יותר ויותר עובדים בוחרים כבר מתחילת הקריירה לפנות למקצועות המאפשרים להם לספק שירותים, לסחור, ולהרוויח כסף - והכל מבלי לצאת מהבית.

אז האם עבודה מהבית אכן יכולה להיות רווחית? למרות שרבים עדיין נוטים להביע ספקנות וזלזול בתחום המתפתח, מנתונים עדכניים שפורסמו לאחרונה בארה"ב עולה כי כמה מהמשרות מהבית מתגמלות את העובדים במשכורות לא רעות בכלל. הנתונים מתבססים על סקר מיוחד אשר העריך את המשכורות הממוצעות במשק האמריקאי, והוזמן על ידי מכון "בוראוו" לסטטיסטיקות בשוק העבודה.

מיהן 10 המשרות המתגמלות ביותר, באיזו עבודה תרוויחו 80 דולרים לשעה מכורסת הסלון, והאם "טלפניות הסקס" נכנסו לרשימה?

1. טלרדיולוגיה: 100-400 אלף דולר בשנה, 80 דולר לשעה

טלרדיולוג הוא מנתח תצלומי רנטגן ודימות נוספים, ומציע למטופל חוות דעת נוספת על זו שהושמעה לו על ידי הרופא המטפל בו. לרוב מדובר באנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום, אשר פיתחו התמחות מיוחדת בניתוח הצילומים השונים

2. טלפארמה: 112 אלף דולר בשנה, 54 דולר לשעה

שירותי הרוקחות המקוונים הולכים וצוברים תאוצה, בעיקר בארה"ב. הרוקחים הביתיים ממליצים במגוון סוגיות אשר בסמכותם ואינן מצריכות התערבות רפואית, ומייעצים אודות המשך הטיפול

3. אחיות-רשת: 65 אלף דולר בשנה, 31 דולר לשעה

אחת המגמות המסקרנות בעולם הרפואה המודרני היא מעברן של אחיות רבות לספק שירותי ייעוץ באמצעות רשת האינטרנט או הטלפון. שירותים אלה כוללים הנחיות לפעולות פשוטות או בדיקת מדדים בסיסיים באמצעות מצלמות רשת, ומאפשרת למטופלים רבים, במיוחד כאלו אשר מתגוררים באזורים מבודדים או מתקשים בניידות לקבל טיפול רפואי בסיסי (במיוחד למחלות כרוניות) בתוך שניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

4. כותבים טכניים: 63,000 דולר בשנה, 30 דולר לשעה

"כותבים טכניים" הוא למעשה שם כולל לכותבים באשר הם, אשר מייצרים תכנים על פי הזמנת הלקוח. כותבים רבים עושים זאת למטרות פרסום, קידום אתרים במנועי החיפוש או אתרי תוכן שונים, והכותבים המקצועיים בהחלט מגיעים למשכורות יפות עבור עבודתם.

5. מורים פרטיים ברשת: 62,000 דולר בשנה

ככל שיותר ויותר תלמידים עוברים ללמוד בפלטפורמות האינטרנטיות השונות, כך עולה גם הביקוש למורים פרטיים אשר מסייעים ומלמדים באמצעות הרשת. השיעורים נערכים על בסיס מצלמות רשת ופלטפורמות מיוחדות המדמות לוח כתיבה, באמצעותו יכולים המורה והתלמיד לפתור תרגילים יחדיו.

6. מתרגמים: 43,000 בשנה, 21 דולר לשעה

שירותי התרגום הופקעו בשנים האחרונות כמעט לחלוטין לרשת האינטרנט, כשמתרגמים מרחבי העולם כולו מציעים שירותי תרגום מהירים ואמינים במיוחד

7. טלפניות סקס: 40,000 דולר בשנה, 20 דולר לשעה

גם טלפניות הסקס, אשר מציעות שיחות בעלות אופי מיני עבור תשלום, נכנסו לרשימה הנוכחית

8. כותבי דו"חות מס: 39,000 דולר בשנה, 19 דולר בשעה

מילוי דו"חות המס האישיים היא לא מלאכה מורכבת מאוד, אך מייגעת ומעיקה. לכן, אנשים שונים מציעים לבצע את המשימה עבורכם - ולמלא את הדו"חות במהירות ובמקצועיות. השכר, אגב, נותר נמוך באופן יחסי בשל העובדה כי מדובר בעבודה מכאנית ופשוטה יחסית

9. המרת מידע קולי: 33,000 דולר לשנה, 16 דולר לשעה

עם התפתחות הטכנולוגיה סביר להניח כי המקצוע הנוכחי ייעלם מהרשימה כבר בעתיד הקרוב, ויש הדואגים לנצל את האפשרות כל עוד היא קיימת. מידע רב (הנחיות, דו"חות ונתונים) נאגר בקבצי קול, אותם יש להמיר לקבצי טקסט אשר ניתן יהיה לנתח ולעבד בעזרת מחשב. עובדים אלה פשוט ממירים את קבצי הקול לקבצי טקסט כתובים.

10. נציגי שירות לקוחות: 30,000 דולר בשנה, 15 דולר בשעה

עבודתו של מוקדן שירות הלקוחות של חברות שונות אכן לא מצריכה יציאה מהבית, שכן כל הדרוש לו לביצוע המשימה הוא מכשיר טלפון וחיבור למערכת המחשבים של החברה. מוקדים רבים בעולם כבר החלו לוותר על משרדי הענק המורכבים ממאות תאים אחידים - ולשלוח את העובדים לעבוד מהבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully