וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה עורכת את אירוע סאמר לאב 2014

מסיבות, הופעות, בילויים ופעולות שונות מחכים לבני הנוער באירוע סאמר לאב השנתי של קוקה קולה שייערך בחוף דור - נחשולים

חברת קוקה קולה עורכת גם השנה את Coca-Cola Summer Love 2014. במהלך האירוע שיתרחש בחמישה מחזורים בני יומיים בין התאריכים 24.07.14-07.08.14 בחוף דור – נחשולים יוכלו בני הנוער ליהנות מבילויים, מסיבות והופעות של אמנים שונים.

בין היתר יוכלו בני הנוער לצפות במופע שקיעה עם הזמר מוקי, מופע לילי אקוסטי סביב המדורה עם לירן דנינו, מופע עם אמן החושים הבינלאומי, ליאור סושרד כמו גם להשתתף במגוון רחב של פעילויות ועולמות תוכן. בנוסף, יוכלו בני הנוער להנות עם חבריהם במשך יומיים ממתחם "הכל–כלול" מפנק במיוחד הכולל: לינה באוהלים, ארוחות מסביב לשעון, חוף ים אקזוטי, מתחם גיימינג, מתחם פעילות ימית, מסיבות, קומזיץ, טורנירי כדורגל וכדורעף, דוכני יריד, הקרנות סרטים על מסך ענק תחת כיפת השמיים.

סמנכ"ל השיווק של "קוקה-קולה ישראל", אלון זמיר, אומר כי: "Coca-Cola Summer Love ממשיך להעניק לבני הנוער חוויה ייחודית ומרגשת בחופשת הקיץ, כזו הנשמרת בזיכרון ומחברת בין בני הנוער למותג קוקה-קולה. השנה יוכלו בני הנוער ליהנות מהופעות יוצאות דופן של האמנים האהובים עליהם, וממגוון רחב מאוד של פעילויות שיהפכו את הקיץ שלהם לחוויה גדולה מהחיים. בחירת המיקום השנה, חוף דור- נחשולים, רצועת החוף האקזוטית והיפה ביותר בישראל, הופכת את האירוע לאטרקטיבי, נחשק וכמו בכל השנים הקודמות, לאירוע המדובר של הקיץ".

הפעילות מיועדת לבני נוער בגילאים 15-18 בלבד. על מנת להירשם לאירוע יש להיכנס לעמוד הפייסבוק של החברה או לאתר החברה. עלות הפעילות: 150 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully