וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכן דירתך – כל הדברים שצריך לדעת לפני מעבר

מערכת וואלה! בשיתוף עם בזק

27.7.2014 / 9:55

חוץ מהזמנת מובילים, כורך בתוכו מעבר הדירה גם פרטים קטנים ודי מעצבנים. בין האריזות להעברת התשתיות והחשבונות - כל מה שצריך לדעת

חוזה השכירות שלכם עומד לפוג ואתם כבר מגלגלים בראש את האפשרות לעבור לדירה גדולה יותר, באזור טוב יותר ואולי אפילו במחיר קצת יותר טוב. בטח לא שכחתם איזה בלגאן היה בפעם הקודמת שעברתם דירה, ואתם נחושים בדעתכם – הפעם זה יהיה אחרת. אז לפני שאתם מתחילים לשאול בפייסבוק "למישהו יש ארגזי קרטון גדולים לתת לי?", הנה כמה דברים שכדאי לזכור, כי הם יעשו את החיים שלכם קצת יותר קלים במעבר הדירה.

האורזים בדמעה ברינה יפורקו

מכירים את הקטע הזה שבזמן שאתם אורזים את הדברים הגדולים, הפיצ'פקעס שלא ברור מאיפה הם באו ולאיזה ארגז הם שייכים מתרבים בסתר מאחורי הגב? אז כנראה אי אפשר להימלט ממנו. מה שכן אפשר לעשות זה לארוז בצורה יעילה, שתקל עליכם את הפריקה. למשל: השקיעו כמה שקלים בשקיות ואקום לשמיכות ולבגדי חורף/קיץ. הן גם יחסכו להם מקום במעבר עצמו וגם אפשר להניף אותן בצ'יק למדף העליון בארון ולשכוח מהן עד החורף/הקיץ. ארזו בגדים בשקיות גדולות ישר בתוך ארון התלייה – עם הקולבים. בבית החדש פשוט תתלו אותם בארון ותעיפו את השקית. השתמשו במגבות, במצעים ובגרביים בתור ריפוד לפריטים שבירים. בשום פנים ואופן אל תקברו את ארגז הכלים; דאגו שהוא יהיה תמיד בהישג יד בזמן האריזה והפריקה. הכינו קופסה קטנה עם כמה דברים שבטוח תצטרכו גם אחרי שתארזו את כל הבית וגם רגע אחרי שתנחתו בבית החדש – קצת סכו"ם, כמה כוסות וצלחות, מגבת קטנה וכל מה שנראה לכם חשוב.

תשתיות או לא להיות

חשמל, מים, גז בישול – כבודם במקומם מונח. ביום המעבר רצוי מאוד להעביר את החשבון על שמכם עם קריאת המונה העדכנית. אבל הדבר שאנחנו באמת לא יכולים בלעדיו הוא חיבור לאינטרנט. אל תטעו: העניין הזה של לגנוב וי-פי מהשכנים כמה ימים (או שבועות, או חודשים) הפסיק לעבוד בערך ב-2002, כשהאדם גילה את הסיסמה. חברות התקשורת מציעות עכשיו חבילות זולות שכורכות יחד את שירותי הטלפון והאינטרנט. וגם אם זה נראה לכם לא הכי 2014, כדאי מאוד לשקול להשאיר את הקו הביתי, במיוחד אם יש לכם ילדים שעדיין לא מוכנים לסלולרי משלהם, אם אתם עובדים הרבה בטלפון או מתקשרים לקרובי משפחה ולחברים בחו"ל.

בזק מאפשרת לכם להעביר את תשתית התקשורת בקלות בפנייה דרך האינטרנט – בלי להתברבר עם מוקד השירות – ונותנת לכם חודש ראשון של שיחות ותשתית אינטרנט חינם. רק זכרו לבצע את תהליך מעבר דירה Online באתר בזק כשבועיים לפני המעבר, או חודש מראש אם אתם עוברים לבניין חדש. ואם זה לא מספיק, תקבלו מבזק גם מלא הטבות ברשתות שיעזרו לכם לאבזר את הבית. צרפו לתשתית האינטרנט גם חיבור לאחד הספקים - ואתם מחוברים. הדילמה האחרונה שנשארה לכם היא גם הכי חשובה: מה יהיה שמה של הרשת הביתית החדשה שלכם - ומה השכנים שלכם יחשבו עליו?

למעבר דירה Online עם בזק לחצו כאן

קרצפו אותה

הדירה החדשה שלכם ריקה לגמרי. אין שטיחים על הרצפה, אין כיסאות שצריך להפוך – שומעים את תלתלי האבק מתגלגלים על הרצפה. זה הזמן לתת בספונג'ה. נקו את הדירה כפי שלא ניקיתם מעולם. הוציאו את החלונות ממסגרותיהם ושטפו אותם באמבטיה. גרדו גם את הג'יפה שהצטברה בתעלות של החלונות. הזיזו את מכונת הכביסה או התנור שאולי השאירו לכם וקרצפו מהרצפה את שאריות השומן הפרה-היסטוריות. שאבו את גרגרי האורז התועים ממגירות המטבח. צחצחו את המקלחון. לא יהיו לכם עוד הרבה הזדמנויות לנקות את הבית בקלות ובמרץ, כשאתם נישאים על גלי אדרנלין, אז נצלו את הרגע הזה היטב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סגרו פינות עם הרשויות

זו אחריותכם להודיע למחלקת הארנונה ולחברת המים במקום מגוריכם שעזבתם את הדירה הקודמת ולתת להן את כתובתכם החדשה. איך עושים את זה? התהליך מתואר בדרך כלל באתרי העיריות והרשויות המקומיות. בשום פנים ואופן אל תזניחו את הטיפול בהעברת הרישום. במקרה הזה, עמימות היא פתח לצרות. אתם ממש לא רוצים להסתבך עוד ארבע שנים וחצי עם חובות הארנונה של מישהו אחר שבדיוק נמצא בחו"ל. ומאיפה בדיוק תשיגו פקס כדי לשלוח לעירייה את התירוצים שלכם? בקיצור, מנעו את כאב הראש ודווחו לרשויות על מעבר הדירה.

למעבר דירה Online עם בזק לחצו כאן

הכתבה הוכנה בשיתוף עם בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully