וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחובבי הים: "נביעות +" מציג את החוף הממוזג

21.8.2014 / 15:18

החברה תציב בחוף אכדיה בהרצליה איגלואים ממוזגים לרשות קהל המתרחצים. המבקרים יוכלו להנות מחוף הים עם מיזוג, פינות ישיבה ושמפניירות של "נביעות +"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוהבים את חוף הים אך סובלים מהחום והלחות? "נביעות +" יוצא בפעילות חדשה תחת הכותרת "החוף הממוזג הראשון בישראל של המותג 'נביעות +'". המותג יציב 5 איגלואים שקופים וממוזגים בחוף אכדיה דרום הרצליה, בצמוד למרינה.

בתוך כל אחת מחמש הבועות, בהן יוכלו להתארח בין 4-6 אורחים, יחכו למבקרים פינוקים מרעננים ואידיאליים לקיץ כגון: מזגן קר ומרענן, פינות ישיבה אלטרנטיביות, 'שמפניירות' עם "נביעות +" וקרטיבים של 'נביעות+'.

מנהלת מותג 'נביעות +', איריס וולף- קובריגרו, אמרה כי "כחלק מהאסטרטגיה של חדשנות בעלת ערך לצרכן, החלטנו לקחת את הדבר הכי ישראלי שיש בקיץ, חוף הים, ולהפוך אותו למקום ייחודי, חדשני ומרענן. החוף הממוזג של נביעות הינו אטרקציה שטרם נראתה כמותה בישראל ואנו מזמינים את הצרכנים שלנו לחוויה מרעננת ויוצאת דופן".

באיגלואים ניתן יהיה לעשות שימוש בין התאריכים 24-29 לאוגוסט על בסיס מקום פנוי במתחם. בימי חול בין השעות 11:00-19:00 וביום שישי בין השעות 09:00-15:00. השימוש במתחם ללא תשלום אך יש להגיע לחוף ולהירשם בעמדת הבר. השהות בבועה היא למשך חצי שעה ומגיל 16 ומעלה.

  • עוד באותו נושא:
  • נביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully