וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד עובדי דיסקונט זועם: עיני חצה את הקווים

עירית אבישר

5.10.2014 / 21:13

לפני כשבוע הנהלת דיסקונט הודיעה כי היא ממנה את יו"ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני ליועץ מיוחד בנושא יחסי העבודה. עיני אמר כי קיבל את ברכת העובדים אך אלו הביעו היום בישיבה שקיימו זעם רב על המינוי השנוי במחלוקת

ועד עובדי דיסקונט קיים היום (א') ישיבה ארוכה וסוערת שעסקה בעיקרה בידיעה משבוע שעבר כי יו"ר ההסתדרות לשעבר עופר עיני צפוי להתמנות ליועץ להנהלת הבנק בכל הקשור ליחסי עבודה.

בישיבה הועלתה ביקורת חריפה כנגד המהלך של עיני, שכונה לא אתי וחציית קווים, וביקורת נשמעה גם כנגד הנהלת בנק דיסקונט בראשות לילך אשר טופילסקי שהובילה את המהלך. במהלך הישיבה הובהר כי הוועד לא נתן את בירכתו למינויו של עיני, וזאת בניגוד למה שעיני טען בשבוע שעבר עת פורסם מינויו. בוועד טוענים כי לכל היותר עיני יידע את הוועד על המהלך הצפוי.

למרות הטענות הקשות והאווירה הטעונה, ככל הידוע לא הוחלט על צעדים דרמטיים למניעת או מאבק הצעד הזה. יחד עם זאת, לא מן הנמנע כי בוועד יפרסמו בזמן הקרוב הודעה רשמית המציגה את עמדתם לגבי המהלך.

לפני פחות משבוע, הנהלת בנק דיסקונט הודיעה כאמור כי היא מצרפת את עיני בכדי לייעץ בנושא יחסי העבודה המתוחים בבנק. זאת, שבועות ספורים לאחר שההנהלה הכריזה על תוכנית אסטרטגית, שעיקרה היא התייעלות. במסגרת התוכנית אמורים לפרוש מהבנק כ-1,000 עובדים ב-5 השנים הקרובות (מרביתם פרישה טבעית), כאשר עדיין לא ברור כמה עובדים חדשים יגויסו במקום אלה הפורשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully