וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכונו: פסטיבל "יד 2 לייב" יוצא לדרך

הפסטיבל, אותו מארגן אתר "יד 2" בשיתוף עם "וואלה!", עיריית תל אביב ותחנת הרדיו "eco99fm", מתקיים זו השנה השלישית ברציפות. יוצבו בו מאות דוכנים בהם ניתן יהיה למכור פריטים שונים

יד2. ערן גילווארג
פסטיבל "יד 2 לייב" שהתקיים בחיפה/ערן גילווארג

פסטיבל "יד 2 לייב" יתקיים השבוע זו השנה השלישית ברציפות בגן צ'ארלס קלור בתל אביב. האירוע, אותו מארגן אתר "יד 2" בשיתוף עם "וואלה!", עיריית תל אביב ותחנת הרדיו "eco99fm", יתקיים מחר (שני) ומחרתיים, בין השעות 18:00-23:00. הכניסה אליו תהיה חופשית לציבור הרחב.

אל הפסטיבל מוזמנים מוכרים וקונים של מוצרי יד שנייה, ויוצבו בו מאות דוכנים בהם ניתן למכור פריטים מסוגים שונים במתחמי מכירה מגוונים. במתחם אופנה יימכרו פריטי ביגוד, אביזרי ביגוד, נעליים, תכשיטי וינטג', שמלות כלה, שמלות ערב ועוד. נוסף על כך, יהיו בו תצוגות אופנה של בגדי יד שנייה. במתחם אספנות ניתן יהיה למצוא אוספים מיוחדים, בובות עתיקות, דגמים שונים של מכוניות קטנות, קומיקסים, אוספי בולים ועוד. כמו כן, מתחם ילדים יכלול עשרות דוכנים של ילדים שמוכרים מוצרים לילדים ובו יתקיימו פעילויות לילדים, פינות יצירה ופינות הפעלה. ערוץ "הופ" יפעיל אף הוא מתחם החלפת צעצועים.

לצד הפעילות בדוכנים יערכו בפסטיבל מגוון של אירועים, כמו הופעות לילדים של מיקי ורוי בוי והופעות חיות של שירים מכל הזמנים. יתרה מכך, יוקם דוכן משותף עם עמותת "פתחון לב" שיופעל בין השאר על ידי מפורסמים שימכרו מוצרי יד שנייה וינסו לגייס כמה שיותר תרומות שישמשו לרכישת ארוחה חמה לנזקקים במרכזי הסיוע של ארגון פתחון לב. כמו כן, יפעלו במתחם דוכני מזון ושתייה .

"פעילות חינוכית המעודדת צרכנות נבונה"

מנתוני "יד 2" עולה כי בשנה שעברה השתתפו בימי הפסטיבל למעלה מ- 60 אלף מבקרים וסך ההכנסות מהמכירות בדוכנים הגיעו לכחצי מיליון שקלים. ההכנסה הממוצעת לדוכן הגיעו לכ-1,500 שקלים. ההכנסה הממוצעת לדוכן במתחם הילדים הגיעה לכ-700 שקלים.

יבין גיל מור, מנכ"ל אתר "יד 2", מסר: "כל אחד יש בבית עשרות פריטים ללא שימוש אותם ניתן למכור במסגרת היריד. מדובר בפעילות חינוכית המעודדת צרכנות נבונה ומאפשרת לכל המשפחה לשתף פעולה במיון הפריטים בבית הכנתם ליריד ומכירתם. משפחות שהשתתפו ביריד בשנה שעברה הופתעו מהסכומים אותם הרוויחו כתוצאה ממכירת הפריטים הישנים וכך גם הבינו את ערכם של החפצים שרכשו במשך השנים ופיתחו מיומנויות בתחום המכירות. הרוכשים והקונים נהנו מאווירת השוק ותחושת הקהילתיות וחלקם הגדול גם רכשו פריטים ייחודיים ומציאות במחירים מפתיעים.

שאבי מזרחי, מנהל המחלקה למופעים בעירייה, ציין כי "עיריית תל אביב-יפו מעודדת קניה ומכירה של מוצרי יד שנייה, וכמו כן מעודדת את התרומות לעמותת פתחון לב הנמצא בשטח".


את ההרשמה לדוכנים יש להסדיר מראש באמצעות אתר ייעודי שנפתח לצורך הפסטיבל: Live.yad2.co.il , שם נמצאים גם כל הפרטים על הפסטיבל.

  • עוד באותו נושא:
  • יד 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully