שני ישראלים קודמו לתפקידי סגן נשיא בגוגל העולמית

פרופ' יוסי מטיאס, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בישראל, ונועם ברדין, מנכ"ל ווייז (שנרכשה ע"י גוגל לפני כשנה ביותר ממיליארד דולר), קודמו בענקית האינטרנט העולמית

יוסי מטיאס ונועם ברדין / צילום: תמר מצפי
יוסי מטיאס ונועם ברדין / צילום: תמר מצפי

בכירי גוגל ישראל מתברגים בהנהלת גוגל העולמית: ל"גלובס" נודע, שפרופ' יוסי מטיאס, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בישראל, ונועם ברדין, מנכ"ל ווייז (שנרכשה ע"י גוגל לפני כשנה ביותר ממיליארד דולר), קודמו לתפקידי סגן נשיא בגוגל העולמית. מייסד ומנכ"ל גוגל, לארי פייג', הודיע על כך בסוף השבוע במייל לעובדי החברה.

מטיאס הצטרף לגוגל לפני כ-8 שנים להקמת מרכז מחקר ופיתוח בתל-אביב, שבהמשך מוזג עם המרכז בחיפה. כיום, מרכז המו"פ מונה יותר מ-400 איש. מטיאס הוא בין הבודדים בגוגל (רק שניים) שקודמו לתפקיד סגן נשיא להנדסה מחוץ למטה החברה בקליפורניה. מינוי זה הוא הכרה משמעותית בהצלחת המרכז בישראל, כמו גם מחויבות להמשך השקעה וגדילה.

ברדין הצטרף לגוגל בעת רכישת ווייז, ותוך 16 חודשים קודם לתפקיד סגן נשיא. אפליקציית ווייז היא אחת האפליקציות הפופולריות בישראל ובמדינות נוספות בעולם לניווט בכבישים. צוות ווייז גדל מאז רכישת החברה מ-100 איש לכ-140 איש. העובדים צפויים לעבור בקרוב מהמשרד ברעננה למשרדי גוגל בבניין אלקטרה בתל-אביב. ברדין עצמו מבלה את רוב זמנו בגוגל סן פרנסיסקו. דובר גוגל ישראל אישר את הדברים.