וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויתר על 255 אלף דולר בשנה והקים סטארט אפ

30.10.2014 / 12:40

לאדם הרשר היה ג'וב חלומי במיקרוסופט, אבל משהו היה חסר... מה גורם לאדם לוותר על הביטחון התעסוקתי והתנאים הטובים?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

אין הרבה אנשים שיסכימו לוותר על ג'וב חלומי בשכר גבוה כדי להקים סטארט-אפ תוך נטילה סיכון אדיר. אדם הרשר מארה"ב הוא אחד מהם; הוא עזב תפקיד נחשק במיקרוסופט עם שכר של 255 אלף דולר בשנה - והקים את הסטארט-אפ HasMetrics.

הרשר פרסם בלינקדאין פוסט שהפך ויראלי; הוא נקרא ע"י יותר מ-400 אלף אנשים וקיבל יותר מ-1,300 תגובות - רובן חיוביות.

הסיפור שלו הולך כך: במשר עשור שלם מיקרוסופט העניקה לו עבודה יציבה, הכנסה טובה מאוד ולמעשה כל מה שאנשים חולמים עליו. אבל זה לא הספיק.

"יצאתי מהקולג' לפני 9 שנים וקיבלתי משכורת של 75 אלף דולר בשנה", הוא אומר לאתר "ביזנס אינסיידר". הוא הצליח במיקרוסופט וקיבל קידום כל שנה וחצי בערך - ועוד כסף.

"הגעתי לשכר של 255 אלף דולר... אמרתי לעצמי: זהו ,עשיתי את זה", הוא מספר.

במיקרוסופט, הרשר עבד על מוצרי הדגל של החברה: מערכת ההפעלה חלונות והגרסה שלה למובייל, Azure, System Center ושירותי ענן.

"ואז משהו קרה", כדבריו.

הוא הרגיש שהוא נמצא ב"כלוב זהב", שהוא כלוא במערכת, שחלק מהפרויקטים עליהם עבד התרוממו אבל אחרים שהיה לו אכפת מהם מאוד - נקברו.

הוא קיבל החלטה לפרוש ולהקים חברה, אך הוא תכנן את המהלך בקפידה ולקח לו 3 שנים להוציא אותו לפועל. הוא חסף מספיק כסף שיהווה "כרית ביטחון" פיננסית לכשיפרוש, גיבש רשימת יתרונות וחסרונות, התייעץ עם חברים וקבע מראש את הזמן המתאים לפרישה.

הסטארט-אפ שלו עוסק בתחום הבריאות והמטרה היא לייצר מוצרים טכנולוגיים שיאפשרו ללקוחות לתת פידבקים על תרופות וטיפולים רפואיים מכל מקום ובכל זמן במטרה לשפר את השירות.

בין אם העסק ימריא ובין אם לאו, בשורה התחתונה - הרשר חזר לעשות את מה שהוא אוהב, וכפי שסיכם זאת אחד מחבריו: "זה מעורר השראה ומראה שכסף הוא לא המפתח לאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully