וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד הדירות של ישראל נפתח: "לקנות דירה ללא טעויות"

7.11.2014 / 16:26

היריד של אתר מדלן בשיתוף עם וואלה! נערך בסוף השבוע בגני התערוכה בתל אביב, ויהיה פתוח לקהל הרחב. "רוכשי הדירות מבולבלים, לכן החלטנו לערוך יריד שהערך המוסף שלו יהיה המידע וההסברה"

צילום: אבי כהן עריכה: קשת סידי

"יריד הדירות של ישראל 2015" של אתר מדלן, בשיתוף עם וואלה!, נפתח היום (שישי) בגני התערוכה בתל אביב. היריד, אשר מיועד לקהל הרחב ומטרתו לספק למבקרים את כל המידע הנדרש לפני רכישת דירה, יתקיים גם מחר בשעות 19:00-23:00, וניתן להירשם אליו באמצעות אתר מדלן.

אמיר ויינשטוק, ממייסדי האתר, סיפר: "לראשונה בישראל, לצד דוכני מכירה, יתקיימו גם הרצאות המדריכות את רוכשי הדירות איך לקנות דירה ללא טעויות". לדבריו, "רוכשי הדירות מבולבלים, לכן החלטנו, לערוך יריד דירות שהערך המוסף שלו יהיה המידע וההסברה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החלטה על רכישת דירה צריכה להיות מבוססת על נתונים מלאים ואמינים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"החלטה על רכישת דירה צריכה להיות מבוססת על נתונים מלאים ואמינים", הוסיף. "חשוב לנו שמשפחה תרכוש דירה רק אחרי שמוצגים בפניה כל האלמנטים החשובים כמו מה יישאר מהנוף גם אחרי שהשכונה תוקם, אילו מוסדות לימוד יוקמו בשכונה ומה ההתנהלות המשפטית הנכונה מול הקבלן".

מארגני היריד מסרו כי אלפי משתתפים נרשמו עד כה להרצאות השונות, ויותר מ-10,000 בני אדם צפויים לבקר בו. "הדבר מעיד על הצמא של הציבור לידע ולכלים שיעשו סדר בכאוס ששולט היום בענף", הוסיף ויינשטוק.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully