וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל כיל: נפטר 600 עובדים בארץ ונשקיע בחו"ל

12.11.2014 / 16:20

המלצות ששינסקי 2 בדיונים בממשלה ובכיל שולפים את האיומים ■ סטפן בורגס לרויטרס: "נקטין את מצבת כוח-האדם בישראל ב-10%-12% ב-3 השנים הקרובות". ההיסטוריה מוכיחה: ועד עובדי כיל יעשה לבורגס חיים קשים

סטפן בורגס. צלם: רויטרס, גלובס
סטפן בורגס/גלובס, צלם: רויטרס

מנכ"ל כיל ( 2,700 +1.50% ) סטפן בורגס מאיים לפטר 500-600 עובדים בישראל בשנים האחרונות על רקע המלצות ועדת ששינסקי 2 - ולהגדיל את ההשקעות בחו"ל.

"נקטין את מצבת כוח-האדם בישראל ב-10%-12% ב-3 השנים הקרובות", אמר בורגס לסוכנות רויטרס לרגל פרסום הדוחות הכספיים של החברה אמש.

בורגס אמר שכיל תגדיל את היקף ההשקעות שלה מחוץ לישראל ברבעונים הבאים.

בימים אלה נמצאות המלצות ועדת ששינסקי 2 בדיונים בממשלה ובכנסת ובכיל מנסים ללחוץ על הממשלה לרכך את המסקנות שקוראות להגדיל את חלקה של הממשלה בהכנסות ממשאבי הטבע - וזאת על אף שהמסקנות כבר רוככו בדוח הסופי בהשוואה לדוח הביניים.

ועד עובדי כיל החל כבר לנקוט עיצומים נגד מהלך הפיטורים שמתכננת החברה. בורגס אמר היום שהוא צופה פעולות מצד העובדים ברבעון הרביעי. אם לשפוט על פי העבר, בורגס יתקשה מאוד להוציא את מהלך הפיטורים שלו אל הפועל. כזכור, כאשר כיל ביקשה להוציא כ-130 עובדים מרותם אמפרט נגב לפרישה מוקדמת עם תנאים חלומיים היא נתקלה בוועד עובדים חזק מאוד והמהלך כולו ארך זמן רב והחברה הצליחה להוציא אותו לפועל רק לאחר מו"מ ארוך וקשוח מצד העובדים, שהצליחו להוציא תנאי פרישה טובים למדי.

בורגס הוסיף כי בשנה הבאה הוא צופה עלייה במחירי האשלג אך ירידה בכמויות המכירות.

  • עוד באותו נושא:
  • כיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully