וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר Wobi מציע: עשו ביטוח רכב - וקבלו שנת חנייה חינם בפנגו

במסגרת המבצע יקבל בעל הרכב המבוטח מינוי לשנה באמצעות האפלקציה Pango. אמיר ברמלי, מבעלי קבוצת רוביקון: "Wobi מציעה פתרון כולל עבור מבוטחיה - מחיר הוגן לצד חניה חינם ללא הגבלה"

רכב אוודי אאודי A4. אתר יצרן
רכב אוודי אאודי A4/אתר יצרן

האתר הישראלי Wobi, המציע השוואות מחירי פוליסות ביטוח ומאפשר רכישה של ביטוח, השיק לאחרונה מבצע עבור רוכשי ביטוח מקיף לרכב דרכו. במסגרת המבצע יקבל בעל הרכב המבוטח מינוי לשנה לחנייה בלתי מוגבלת באמצעות אפלקציית Pango במהלך כל אורך תקופת הביטוח השנתי.

אמיר ברמלי, יו"ר חברת "רוביקון ביזנס גרופ" ומבעלי אתר Wobi, הסביר כי "מדובר בנדבך נוסף לחבילת השירותים והערך המוסף ש-Wobi מעניקה ללקוחותיה. הלקוח שלנו מקבל כיום לא רק את מוצר הביטוח הזול והמותאם ביותר לצרכיו, אלא אנו גם מעניקים לו את האפשרות לחנייה קלה ומהירה בכל הארץ וללא עלות נוספת. מדובר בחיסכון גדול".

"אני שמח על ההירתמות של Pango ליוזמה", הוסיף ברמלי. "כשרכשנו את Wobi האמנו מאוד במנוע החיפוש וההשוואה של האתר שמעניק לצרכנים ערך ומסייע להם לקבל החלטות מושכלות לאחר תהליך השוואה וסקר שוק. מאז אנו משקיעים מאמצים בלקדם ולשפר עוד יותר את השירות ואת התמורה הכוללת ללקוח. בסופו של דבר תשלומים עבור חנייה הם הוצאה כבדה ואנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לחסוך אותה בכל הארץ ללא הגבלה".

ההטבה של Wobi ללקוחותיה, אשר ירכשו את ביטוח הרכב המקיף השנתי דרכה, אינה מוגבלת בכמות החניות בכחול-לבן במהלך השנה, בזמן החניה או במיקומה, כל עוד מכוסה אזור החנייה על ידי Pango.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully