וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 מניות היי-טק מומלצות לשנת 2015

קובי ישעיהו

23.11.2014 / 8:30

כלכלני UBS ממליצים, בסקירה שפורסמה בסוף השבוע, על 4 מניות שלדעתם נסחרות במחירים אטרקטיביים גם לאחר העליות האחרונות

סוחרים בבורסה בניו יורק. AP
סוחרים בבורסה בניו יורק/AP

לאחר העליות והשיאים שנקבעים לאחרונה כמעט מדי יום בוול סטריט, משקיעים רבים חוששים ומתלבטים מה לעשות עם הכסף? האם לממש רווחים ולשבת על מזומן לקראת מפולת או תיקון חד בשווקים או להמשיך ולהשקיע במניות?

המכפילים הגבוהים יחסית של מניות רבות והיעדר האלטרנטיבות על רקע הריביות הנמוכות מאוד מקשה עוד יותר על קבלת החלטה.

בכל אופן, כלכלני UBS ממליצים, בסקירה שפורסמה בסוף השבוע, על 4 מניות שלדעתם נסחרות במחירים אטרקטיביים גם לאחר העליות האחרונות:

1. Cornerstone OnDemand (סימול: CSOD). החברה מספקת שירותי ניהול וכוח אדם על ה"ענן". מוקדם יותר החודש הכריזה החברה על רכישת Evolv. הצוות של UBS נפגש עם מנכ"ל החברה ויצא כי עסקי החברה בצפון אמריקה ובשווקים מתפתחים צוברים תאוצה. ב-UBS מציבים מחיר יעד של 45 דולר למניה, לעומת מחיר של 31.07 דולר בסיום המסחר ביום שישי.

2. FireEye (סימול: FEYE). המניה התרסקה לאחר פרסום תוצאות הרבעון השלישי וכעת יש למשקיעים הזדמנות "לאסוף סחורה" במחיר זול יחסית, לדעת כלכלני UBS. החברה מספקת שירותי אבטחת מידע ונמצאת בתהליך של שינוי המודל העסקי מ"עשה זאת בעצמך" למודל מבוסס שירותים. ב-UBS מציבים מחיר יעד של 40 דולר למניה, לעומת מחיר של 31.77 דולר בסיום המסחר ביום שישי.

3. מיקרוסופט ( 47.98 -1.48% ). ענקית התוכנה ממשיכה להתייעל ללא הפסקה ולהתרחב לתחומים חדשים מעבר לפעילות המסורתית שלה. ב-UBS מציבים מחיר יעד של 52 דולר למניה, לעומת מחיר של 47.83 דולר בסיום המסחר ביום שישי. החברה מחלקת דיבידנד בתשואה של 2.5%.

4. ServiceNow Inc (סימול: NOW). החברה מספקת שירותי איחוד מערכות וסטנדרטיזציה של תהליכים, ובכך מקלה על עסקים להתייעל ולהפחית עלויות. בנוסף, באמצעות הפתרונות של החברה יכולים עסקים ליצור אפליקציות ושירותים יחודיים בקלות. ב-USB צופים כי עסקי החברה צפויים לצמוח בקצב מהיר יחסית. ב-UBS מציבים מחיר יעד של 72 דולר למניה, לעומת מחיר של 63.98 דולר בסיום המסחר ביום שישי.

  • עוד באותו נושא:
  • היי-טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully