וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע - העיר הכדאית לנדל"ן

27.11.2014 / 14:10

בעקבות דו"ח הלמ"ס שפורסם לאחרונה הקובע כי באר שבע היא עדיין העיר האטרקטיבית ביותר בתחום הנדל"ן בארץ, מסביר גל קסטל,את המשמעויות עבור כל אחד ואחד מאיתנו

למרות שנבחרה כעיר בעלת קצב ההתייקרות הגבוה ביותר בין כל הערים הגדולות בארץ, עם עלייה של 108.7% תוך 5 שנים בדירות הקטנות ו-92.4% תוך 5 שנים בדירות הגדולות, באר שבע היא עדיין המקום אליו תרצו להגיע אם בכוונתכם לרכוש דירה במחיר סביר. עד לפני עשור מחירי הדירות בבאר שבע חגו סביב ה-400 אלף עד 600 אלף שקלים ומשכו לא מעט משקיעים קטנים לעיר שקנו דירות במחיר זול והשכירו אותם לסטודנטים שלמדו בעיר. העיר נהייתה מוקד רכישות מאסיבי ופופולרי עבור אלו המעוניינים לסחור בנדל"ן, לרכוש ולמכור אחרי שיפוץ, או רק לרכוש ולהשכיר את הדירה לסטודנט או משפחה מקומית. התשואות לדירות להשכרה נחשבו בזמנו גבוהות יחסית מהתשואות המוכרות בשוק באותו הזמן. בשנים האחרונות ועם כניסתו של ראש העיר החדש של ב"ש רוביק דנילוביץ, העיר עברה מהפכה הן בפיתוח העיר והן בהיקפי הבנייה החדשה, עם שכונות כגון רמות, פלח 7, פלח 5, נווה זאב ובעיקר מרכז העיר. בנוסף נבנו מגדלים על ציר הרחוב המרכזי בשדרות רגר.

דנילוביץ' הביא רוח חדשה

כניסתו של דנילוביץ' לתפקיד הביאה עימו רוח של התחדשות עירונית, לצד התפתחות בפרויקטים של נדל"ן. לא עוד עיר ישנה ומנומנמת עם אוכלוסייה במעמד סוציואקונומי יחסית נמוך ולא עוד עיר ללא פיתוח ללא התחדשות עירונית וללא שטחים ירוקים.מה שנראה בזמנו כחזון בלתי הגיוני ואחד שלא יהיה ניתן לממש לעולם, הפך עם הזמן לפועלו הגדול של ראש העיר הצעיר והמוצלח.

דנילוביץ' נחשב לאחד מראשי הערים הפעילים והדינמיים ביותר בישראל ולא סתם. מאז שנכנס למשרד ראש העיר, הוא יזם ופיתח את העיר באופן מדהים, חזון "המגדלים" רקם עור וגידים, העיר עברה התחדשות ופיתוח מסיביים. ישנם הרבה שטחים ירוקים, שופרו דרכי הגישה לעיר והיציאה ממנה, שופר מערך הרכבות לעיר ובעיקר נרשמו התחלות בנייה של עשרות אלפי יחידות בעיר. כל המוזכר לעיל גרם לנתוני הגירה חיוביים לעיר והכי חשוב השאיר את הצעירים בעיר בניגוד לשנים הקודמות לבחירתו.

כמו כן, עיר הבה"דים שנבנית, קריית המודיעין של חיל המודיעין שנבנית בצמוד לעיר, פארק המדע החדש של העיר והרחבת כביש 6 עד לצומת שוקת, פיתוח צומת שוקת למרכז עסקים מוביל, פתיחת הקניון החדש בעיר וכו' – כל אלה הם נתונים שהופכים את העיר למבוקשת ביותר ועמה ביקושים לדירות בעיר.

כמובן שמוכרחים לדון גם בחוק מע"מ 0% של שר האוצר יאיר לפיד, חוק אשר לפי הדיווחים אמור לקבל את האישור הסופי בממשלה בעוד כשבועיים. במקרה וחוק זה אכן יעבור ויתקבל בממשלה, באר שבע תוסיף עוד עוצמה לתנופה הקיימת גם כך ותתחזק עוד יותר כעיר המשתלמת ביותר בארץ.

אם עד לפני כשנה וחצי מכרנו בפרויקט מיי קונספט דירת 4 חדרים בשכונת רמות סביב ה- 850,000 שקלים, אז כיום דירות כאלה נמכרות כבר סביב 1.1 מיליון שקלים. בנוסף, קוטג'ים שנמכרו בפרויקט רויאל קונספט שלנו, נמכרו לפני כשנה וחצי במחיר של כ- 1.6 מיליון שקלים, נמכרים כיום במחיר של 1.850-1.950 מיליון שקלים.

גל קסטל, מנהל השיווק של חברת ארזים

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully