וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט: SCR הישראלית נמכרה לפי 250 מ' ד'

11.12.2014 / 13:22

קבוצת Allflex, מובילה עולמית בתחום תגי זיהוי ומעקב לבעלי חיים, רכשה את חברת SCR מנתניה המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מתקדמות לניטור פרות ופתרונות חדשניים לניהול רפתות ודירי צאן

אילוסטרציה. רויטרס
אילוסטרציה/רויטרס

קבוצת Allflex, מובילה עולמית בתחום תגי זיהוי ומעקב לבעלי חיים, רכשה את חברת SCR מנתניה המפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות מתקדמות לניטור פרות ופתרונות חדשניים לניהול רפתות ודירי צאן המשפרים את יעילות היצור, רווחת הפרה ואיכות החלב.

לפי הודעת החברה, Allflex רכשה 100% ממניות חברת SCR לפי שווי תפעולי של 250 מיליון דולר מקרן טנא, בראשות ד"ר אריאל הלפרין, וממייסדי החברה: מאיר רבינוביץ', אייל ברייר, דני כהן, ואבי מור.

החברה לא מציינת בהודעה את שווי השוק בו בוצעה הרכישה, אלא רק את השווי התפעולי, כלומר השווי בניכוי מזומנים או בתוספת החובות. בשיחה עם "גלובס" החברה לא מסרה את היקף החובות שלה, כך שלא ידוע מה השווי האמיתי בו בוצעה העסקה.

החתימה על העיסקה התבצעה היום (ה') וסגירתה צפויה בעוד כמה שבועות.

מנכ"ל SCR יריב אבישר מסר כי "זהו רגע היסטורי עבור SCR ואבן דרך חשובה בשוק שבו שתי חברות מובילות מאחדות כוחות".

מזה חמישים שנה, Allflex מובילה את תחום תגי הזיהוי והמעקב של בעלי חיים תוך שימוש בטכנולגיית זיהוי חזותית, אלקטרונית ובאמצעות דגימת רקמות. רכישת חברת SCR היא צעד אסטרטגי בו היתרונות הטכנולוגיים Allflex יתווספו ליתרונות של SCR, ויחד יוכלו החברות להתרחב באופן יעיל יותר לתחומים ולשווקים חדשים באמצעות מינוף והפריה ההדדית.

  • עוד באותו נושא:
  • אקזיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully