וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לללכת לשירותים ציבוריים? TRX יוכל לעזור לכם

11.12.2014 / 17:12

קמפיין קריאיטיב חדש של חברת זניט יציב רצועות TRX בתאי שירותים ציבוריים במועדונים ויאפשר לבליינים לתעד את השימוש (בלבוש מלא)

trx. ShutterStock
trx/ShutterStock

זניט מדיה ישראל יוצאת בעוד קמפיין קריאיטיב מדיה חדש בעבור רשת חדרי הכושר גו אקטיב. במסגרת הקמפיין תתקין גו אקטיב את רצועות ה- TRX שלה בתאי השירותים בפאבים ומועדונים בתל-אביב, תחת הסלוגן: "If you have to go… Go-Active TRX".

תאי השירותים במועדונים ובכלל במקומות ציבוריים הם מקום ששיווי משקל ויציבות חשובים ויתרונות ה TRX יכולים לבוא לידי ביטוי בצורה רלוונטית , מחוייכת ,ובעיקר ויראלית. במהלך סוף השבוע הקרוב ובשבוע הבא יהיה ניתן להצטלם (בביגוד מלא) בברים ומועדונים מובילים (השבוע באוטוטיק ובאומן 17 בתל אביב) עם רצועות ה-TRX באמצעות מצלמות גו-פרו שיותקנו מעל התאים. לבליינים תהיה אפשרות לשתף את התמונות ברשתות החברתיות.

סמנכ"ל השיווק של גו אקטיב זיו רובינסון אמר כי "הקמפיין הנוכחי הוא עבורנו דרך שונה וחכמה להעביר את יכולות ויתרונות הTRX בישראל . כחברה המובילה והיבואנית הרשמית בישראל אנו נמשיך להוביל ולתמוך בסצינת ה-TRX".

מנכ"ל חברת לוקיישן מדיה איתי פז אמר כי "חברת לוקיישן הינה זכיין של פרסום בתאי שירותים במאות מקומות בילוי בישראל, מועדוני כושר מובילים ובסיסי צה"ל. הקמפיין של זניט מדיה וגו אקטיב הינו הוכחה לכך שקריאיטיב נכון ורלוונטי וניצול נכון של DNA של מדיה יכול להפוך מהר מאד קמפיין לבועט, רלוונטי ומפתיע".

  • עוד באותו נושא:
  • trx

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully